Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

lumia 630 , vaste telefoon?

Pagina: 1
Acties:

• roger sporken
  • Registratie: april 2010
  • Laatst online: 01-06-2016
Beste tweakers,
ik ben sinds kort in het bezit van een lumia 630 dual sim (software versie Denim), één sim hiervan, sim 1, is een zakelijk t-mobile abonnement, toen dit sim kaartje nog in mijn galaxy zat kon ik doorschakelen met *21*0000000000, nu functioneert dit niet meer, de 630 is ook, net zoals mijn galaxy was, van een softphone voorzien (zoiper). wat ik wil is dmv. snelkeuzes mijn binnenkomende gesprekken naar zoiper (sip account) doorschakelen bv bovenstaand nummer onder "werk aan" of #21 onder "werk uit". nu werkt dit niet meer. het vreemde is, daar ben ik door testen achter gekomen is dat als ik *21 bel, ik bij t-mobile terecht kom alwaar ik het nummer waar ik naar wil doorschakelen kan ingeven gevolgd door een # en dit werkt, overigens #21 werkt wel. ook heb ik het simkaartje om te testen nog eens in een andere telefoon geplaatst en ook hier schakelt hij gewoon zoals het hoort met *21*0000000000 door. Zoals ik het nu zie reageert mijn 630 nu dus als een vaste telefoon, ik heb zover ik kan beoordelen alle functies van de telefoon nagelopen maar er is niet één waarvan ik denk dat deze van toepassing is, ook op de site van microsoft kan ik alleen vinden hoe je moet doorschakelen, maarja dit werkt niet.
dus ehhhhhh help?

• rreurink
  • Registratie: juni 2001
  • Laatst online: 22-09 11:43
Misschien een workaround: Je zou *21p0000000000# eens kunnen proberen. Die p moet je er via kopieer en plakactie inzetten.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• roger sporken
  • Registratie: april 2010
  • Laatst online: 01-06-2016
Toppie, het werkt!
Bedankt kerel!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• rreurink
  • Registratie: juni 2001
  • Laatst online: 22-09 11:43
Ah mooi :-) Geen dank. Had het pas toevallig opgezocht. Is niet de officiele manier, maar zolang t werkt..

Is t trouwens officieel niet **21*0000000000# dus met dubbele * vooraan?

Apple iPhone SE (2020) Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 4a CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True