Wat is de "wifi laag"? Als wireshark al te hoog is (ik neem aan dat je het iso model bedoeld, waar het hoogste nivo meten is aan de applicatie is, en het laagste nivo je kijkt wat er in de lucht aan signaal verstuurd wordt)
Op mijn android telefoon heb ik data transfer speed optie aan staan (niet alle android versies hebben dat). Dat verteld me als de telefoon bezig met data overtrekken b.v. als er een app geupdate wordt, en andere app daardoor traag is. Op windows kun je ook in de properties van de wireless optie kijken of er eigenlijk wel pakketjes heen en weer verstuurd worden. Als er veel verkeer is met wireshark uitzoeken wat dat doet.
ook op je access point kun je wellicht kijken of er nou veel verkeer doorheen gaat, of dat het verkeer wat er door heen gaat hapert.
nog meer low-lever kom je dan denk ik gauw uit op iets insiddr, die kijkt wat er in de lucht hangt. Nooit geprobeerd dat te reproduceren met standaard windows/android.
Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
En als je een oplossing hebt gevonden laat het ook ujb ff in dit topic horen.