Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Goedkope 5.1 Aansluiten op laptop

Pagina: 1
Acties:

• Thewisbone
  • Registratie: september 2010
  • Laatst online: 23-09 20:08
Hallo

Mijn 2.1 setje is kapot gegaan, dus ik dacht ik doe mijn 5.1 setje er wel op. (die had ik nog ergens liggen) het is een logitech 640.

Alleen er zitten 3 jacks aansluitingen op. en hij moet op mijn laptop. Die natuurlijk maar 1 aansluiting daar voor heeft.

Ook heb ik een microfoon aansluiting op me laptop en als ik daar een jack in doe zegt die dat ik kan kiezen uit microfoon of Line-in. ik heb geen idee wat line in is.

Anyway, wat is de goedkoopste manier op dit optelossen?

• GH45T
  • Registratie: november 2003
  • Laatst online: 23:58
Een 5.1 USB "geluidskaart". Heb ik zelf ook bij mijn Logitech X-540. De mijne komt van DX: http://www.dx.com/p/exter...-black-41289#.VUtpPOFwbp4

• Thewisbone
GH45T schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 15:34:
Een 5.1 USB "geluidskaart". Heb ik zelf ook bij mijn Logitech X-540. De mijne komt van DX: http://www.dx.com/p/exter...-black-41289#.VUtpPOFwbp4
Is dat een heel klein apparaatje? heb liever niet nog meer spul op me bureau.
Is er niet een kleine splltter voor dit?

• Thewisbone

• GH45T
  • Registratie: november 2003
  • Laatst online: 23:58
De afmetingen staan gewoon op internet, 8.9 cm x 6.6 cm x 2 cm. Of jij dat groot vindt weet ik niet, ik vind het best een compacte oplossing. Bijkomend voordeel, 5.1 geluid analoog zijn 3 kabels, dat wordt 1 enkele USB kabel. Maar goed, dat kun je gewoon allemaal zelf vinden evenals vergelijken met producten op eBay.

Apple iPhone SE (2020) Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 4a CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True