Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Ipvanish opent op scherm dat er niet meer is

Pagina: 1
Acties:

• Neeknikker
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 19-11 19:35
Beste Tweakers,

Ik heb last van een beetje eigenaardig probleem. Ip vanish opent zichzelf altijd op een plek waar geen scherm staat. Ik heb daar wel een een scherm gehad maar nu niet meer. Ik heb het programma gedeinstalleerd en ik heb met de beeldscherm instellingen zitten pielen. Dan krijg ik hem op de een of andere manier soms wel op goed op mijn scherm maar als ik de pc opnieuw start of het programma, dan zit hij weer op het niet aanwezige scherm.
Ik weet dat hij daar opent omdat ik zie wanneer ik hem van geminimaliseerd open hij omhoog schiet recht van mijn main scherm ( waar nu geen scherm meer is)

Na wat gegoogle ben ik nog niks opgeschoten omdat ik het probleem niet kan vinden. Mijn ervaring is dat tweakers het meestal beter weten dat de support afdeling van dit soort bedrijfjes.
iemand enig idee wat ik kan doen?

Afbeeldingslocatie: https://drive.google.com/open?id=0ByVp4GxkoHp8VnNyaWlYN2IwVG8&authuser=0

[ Voor 8% gewijzigd door Neeknikker op 07-05-2015 13:55 ]

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Kan je in de scherminstelling niet zeggen dat je maar 1 monitor gebruikt?

Anders:

Met winkey - links (of rechts) kan je een programma verplaatsen. Doe dat 2x achter elkaar en met geluk verschijnt het in beeld.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• Neeknikker
F_J_K schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 13:54:
Kan je in de scherminstelling niet zeggen dat je maar 1 monitor gebruikt?
Ik heb trouwens windows 8.1. Ik heb dit geprobeerd maar dan springt hij nog steeds naar rechts.
F_J_K schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 13:54:
links (of rechts) kan je een programma verplaatsen
Ik begrijp dit niet helemaal

[ Voor 11% gewijzigd door Neeknikker op 07-05-2015 14:00 ]

• F_J_K
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Je quote verkeerd: winkey - links. De windows-key inhouden en op de linkerpijl drukken.

Net zoals dat winkey-e de verkenner opent, winkey-r run, winkey-pauze Control Panel\System, winkey-l je scherm locked, etc.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• F_J_K
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Het kan nog makkelijker:
winkey - shift - left to move the window to the next or previous monitor, if multiple monitors are used
Dat werkt vast ook onder Win8 (heb geen zin om die op te starten O-) )

edit: oeps, dubbelpost :X Foei ik.

[ Voor 22% gewijzigd door F_J_K op 07-05-2015 14:07 ]

• Neeknikker
F_J_K schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 14:07:
Het kan nog makkelijker:
[...]

Dat werkt vast ook onder Win8 (heb geen zin om die op te starten O-) )

edit: oeps, dubbelpost :X Foei ik.
wwoooow vet, dat wist ik niet .

probleem is opgeslost. dank je wel!
Pagina: 1