Ik heb een probleem met mijn TPLink Acher C5:
Ik heb laatst de laatste firmware erop gezet, waarna ik gewoon nog kon uitloggen/ inloggen op de beheer-webpagina. Echter kan ik die sinds kort niet meer benaderen, ik kan niet meer inloggen op de beheersomgeving en krijg die ook niet terug.
De nieuwste firmware heb ik geplaatst ivm de verbeterde share functionatliteit t.a.v. een aangekoppelde harde schijf.
Ik heb nog wel gewoon internet (ook via WiFi) en kan andere apparaten wel gewoon via de WiFi code aanmelden. Ik kan alleen de beheerspagina niet meer benaderen, ik krijg helemaal geen webpagina voorgeschoteld.
Wat ik heb geprobeerd:
Als ik aan de router ben gekoppeld kan ik wel gewoon het IP van de gateway (uit mijn netwerk instellingen) pingen.
Ik heb laatst de laatste firmware erop gezet, waarna ik gewoon nog kon uitloggen/ inloggen op de beheer-webpagina. Echter kan ik die sinds kort niet meer benaderen, ik kan niet meer inloggen op de beheersomgeving en krijg die ook niet terug.
De nieuwste firmware heb ik geplaatst ivm de verbeterde share functionatliteit t.a.v. een aangekoppelde harde schijf.
Ik heb nog wel gewoon internet (ook via WiFi) en kan andere apparaten wel gewoon via de WiFi code aanmelden. Ik kan alleen de beheerspagina niet meer benaderen, ik krijg helemaal geen webpagina voorgeschoteld.
Wat ik heb geprobeerd:
- Netwerkkabel tussen laptop en router (zowel op de WAN, als een willekeurige LAN poort). Hierbij heb ik zowel geprobeerd automatisch een IP te selecteren op de laptop, als 192.168.1.2 en 192.168.0.2 zelf in te stellen, zodat ik in dezelfde range zit als de router.
- De resetknop (is een opliggend knopje op mijn versie, niet zoals in de handleiding staat een knopje die je met een paperclip ofzo moet indrukken) meer dan 30seconden ingedrukt gehouden, in een poging fabrieksinstellingen terug te zetten, waarna ik bovenstaande weer heb geprobeerd.
- Googlen op anderen met vergelijkbare problemen (vandaar ook IP aanpassen en bekabeld proberen in te loggen. Oorspronkelijk heb ik het apparaat alleen via WiFi ingesteld en ik heb ook meermalen via WiFi proberen in te loggen.
Als ik aan de router ben gekoppeld kan ik wel gewoon het IP van de gateway (uit mijn netwerk instellingen) pingen.