Hallo,
Ik weet niet of ik hier in het goede forum zit maar volgens mij wel.
Het heeft in ieder geval te maken met mijn ASUS K73SV Laptop.
Hij werkt super goed, super snel SSD erin en gaat als een trein. Op één vrij belangrijk punt na.
Wanneer ik een tijdje aan het gamen ben vallen de usb poorten uit en soms doen ze het dan weer na een paar seconden en soms blijven ze gewoon gestopt tot ik reboot.
Wat ik heb gedaan tot nu toe:
Alle USB Drivers herinstalleren via apparaatbeheer (en Chipsets).
Alle USB Drivers uitschakelen en inschakelen via apparaatbeheer.
Een andere windows geprobeerd, zelfde probleem.
Stresstest om te kijken of het iets met oververhitting te maken had of iets dergelijks.
Ik zit er nu aan te denken om maar een nieuwe laptop te kopen aangezien ik hier helemaal klaar mee ben. Ik hoop dat iemand hier nog iets weet dat ik kan proberen.
Groeten, Koeshkoesh
Ik weet niet of ik hier in het goede forum zit maar volgens mij wel.
Het heeft in ieder geval te maken met mijn ASUS K73SV Laptop.
Hij werkt super goed, super snel SSD erin en gaat als een trein. Op één vrij belangrijk punt na.
Wanneer ik een tijdje aan het gamen ben vallen de usb poorten uit en soms doen ze het dan weer na een paar seconden en soms blijven ze gewoon gestopt tot ik reboot.
Wat ik heb gedaan tot nu toe:
Alle USB Drivers herinstalleren via apparaatbeheer (en Chipsets).
Alle USB Drivers uitschakelen en inschakelen via apparaatbeheer.
Een andere windows geprobeerd, zelfde probleem.
Stresstest om te kijken of het iets met oververhitting te maken had of iets dergelijks.
Ik zit er nu aan te denken om maar een nieuwe laptop te kopen aangezien ik hier helemaal klaar mee ben. Ik hoop dat iemand hier nog iets weet dat ik kan proberen.
Groeten, Koeshkoesh