Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Enquête e-sports

Pagina: 1
Acties:

• asianlegend
  • Registratie: maart 2013
  • Laatst online: 13-08-2019
Hallo medetweakers en medetweaksters,

Er staat een TL;DR onderaan

Introductie
Mijn naam is Jacky Wang, tweedejaars student commerciële economie van de Hanzehogeschool Groningen. Ik heb dit topic gemaakt naar aanleiding van mijn onderzoek naar e-sports en de marketing er om heen.
Dit onderzoek is een onderdeel van mijn stage en ben zelf een e-sports liefhebber. Het onderzoek is begonnen door de groei die is ontstaan en daardoor juist een interessante markt is, helaas is er in Nederland en België weinig bekend over deze markt, om de markt dan ook goed te kunnen verkennen en er een duidelijk beeld van te vormen.

Mijn mening
Mijn mening over e-sports is dat het zeer interessante markt is om in te gaan investeren, er zijn diverse partijen die daarmee bezig zijn. Er worden al wel evenementen georganiseerd, deze kunnen naar mijn mening groter kunnen worden met een duidelijk onderzoek. Graag zie ik ook dat e-sporters op professioneel niveau (bijv. minimaal met 3 grote toernooien meegedaan) die een topsporter status krijgen vanuit een opleiding, dit zie ik graag gebeuren om de e-sports in Nederland te gaan stimuleren.

Het onderzoek
Graag zou ik er achter willen komen hoe mensen benaderd willen worden en wat voor evenementen mensen onder andere bezoeken en wat jullie nu al kopen . Wat er gebeurd met de enquêtes is dat ik het ga verwerken tot een verslag met diverse bronnen er bij.

https://docs.google.com/f...No/viewform?usp=send_form

Als bedankje voor het invullen maak je kans op een Sharkoon Rush ER1 Headset.
Daarnaast als u mee wilt werken met een interview zou je dat kunnen aangeven bij de opmerkingen.

Als je nog vragen, opmerkingen of iets anders hebt waarmee ik je kan helpen dan hoor/lees ik het graag :)

Bedankt voor je tijd en aandacht

Jacky Wang

TL;DR
Ik heb mensen nodig die mijn enquête willen invullen over e-sports en marketing.
Je maakt ook nog kans op een sharkoon headset en ik zou mensen die eventueel geïnterviewd willen worden.

https://docs.google.com/f...No/viewform?usp=send_form

[Voor 11% gewijzigd door F_J_K op 07-05-2015 12:30. Reden: en weer open]

• F_J_K
  • Registratie: juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

TL;DR, als student met ook marketing in je pakket moet je weten dat zonder toestemming vooraf het eerder spam dan ham is ;) Er zijn te vaak/te veel enquêtes die niets toevoegen voor de bezoekers dus zijn we terughoudend met enquêtes.

Zo te zien geen toestemming gevraagd, dus ik sluit dit topic. Ajb eerst toestemming vragen aan de lokale Spielerij-moderators. Succes met het onderzoek!

[Voor 3% gewijzigd door F_J_K op 07-05-2015 12:34]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• F_J_K
  • Registratie: juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

En weer open, er bleek wel toestemming te zijn :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• IdieEasy
  • Registratie: september 2014
  • Laatst online: 16:23

IdieEasy

Death comes swiflty.. for me

Ingevuld

Wat opties miste, zoals geen spam willen ontvangen. (ik ontvang liever helemaal geen e-mails over game pc's. Je bent hier op tweakers, de kans is groot dat deze zelf gebouwd worden ipv besteld worden). Enquête lijkt ook vrij gekleurd in de zin dat het heel duidelijk voor een bepaald bedrijf is.

• Koninkje
  • Registratie: december 2013
  • Laatst online: 02-09 12:27

Koninkje

Succes niet gegarandeerd.

Vraagje: wat heeft die website van die gamepc's te maken met e-sport spelers/fans?

Show me your moves.

• PromWarMachine
  • Registratie: oktober 2001
  • Laatst online: 09:29

PromWarMachine

Forsaken Archer

Ik heb 'm ook ingevuld, maar heb wel een paar storende dingen gezien:

• Wisselend gebruik van u en je
• Incorrect hoofdlettergebruik
• Vreemde en onnodige relatie tussen e-sport en hardware

Succes met je onderzoek :)

Dividend for Starters

• asianlegend
@Koninkje Dat geeft mij een beeld waar producten worden gekocht en waarvan juist gerichter onderzocht kunnen worden over wat zij doen qua marketing en wat dan relevant is voor de marketing daarvan.

@IdieEasy Bedankt voor de feedback, je zal geen e-mails ontvangen over game pc's, deze gegevens die ik verzamel worden niet gebruikt voor in het klanten bestand of iets dergelijks. Het klopt dat het wel wat gekleurd is.

• asianlegend
@PromWarMachine Bedankt voor je feedback! Ik heb de hoofdletters en het gebruik van u en je aangepast, de onnodige relatie tussen e-sports en hardware heeft wel verder een toevoeging voor het onderzoek zelf. :)

• SmokingAces
  • Registratie: september 2012
  • Laatst online: 21-08 09:02
Ook voor je ingevuld.

PADDAP - E-commerce - Conversieverhoging

Pagina: 1

Apple iPhone 12 Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 4a CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True