Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paffelton
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 08-07-2024
Sinds enige tijd heb ik een raspberry pi 2 met daarop kodi.

Ik merk echter dat ik geregeld toch nog de laptop aan de TV hang.
Het meerwerk van de laptop iedere keer aansluiten vind ik blijkbaar minder wegen dan het gebruiksgemakt van Popcorn time over Kodi.

Nu zag ik het nieuwsbericht van de Intel compute stick voorbij komen.

Ik vroeg mij af of hier een client van Popcorn time op zou kunnen draaien. Dit zou ik dan best een betaalbaar alternatief vinden om mijn Raspberry pi 2 te vervangen namelijk.

Heeft er iemand toevallig ervaring met Popcorn time op een Intel compute stick? Zou dit hier op kunnen draaien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mad-dog
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22:43
Ik vraag me af of dit gaat werken. Een tijd geleden was er nog geen support voor DXVA binnen de Windows client van Popcorn Time. Die Atom gaat no way fatsoenlijk 1080P streams afspelen zonder enige hw-acceleratie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CeesKees
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 22:19

CeesKees

I rest my Kees

Dan gebruik je toch Genesis op Kodi. Heb je ook popcorntim, alleen heet het dan Genesis.

[ Voor 22% gewijzigd door CeesKees op 07-05-2015 15:17 ]

| Me = M'n of Mijn | Is = Eens | Hun = Zij | Waar om doen men sen al die on nodig e spa ties over al tus sen ? | Hè = Heh? | Hé = Hey!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LukasW
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 29-01 09:12
Ik heb zelf een mini PC met atom Z3736F en Windows 8.1 (Pipo X7). In principe is dat dezelfde processor als in de Intel compute stick, maar dan wat hoger geclockt. Als ik HWmonitor mag geloven blijft die van mij echter ook op 1.6ghz hangen, zou dus weinig verschil moeten maken.

Maar goed, zolang hij niet gaat throttelen (wat bij mij zonder wat aanpassingen wel het geval was) gaan 1080p streams met popcorn time voor mijn gevoel best prima. Ik merk in ieder geval geen haperingen.

[ Voor 4% gewijzigd door LukasW op 07-05-2015 23:56 ]