Toon posts:

Goedkope muziekspeler met LAN

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaanden vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.

Ik zoek een?
mogelijkheid om streaming audio af te spelen.
Vul hier in welk apparaat je zoekt.
Dat weet ik nu juist niet.

Wat is je budget?
Max. € 50.00

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Aan te sluiten op de versterker en streaming muziek af te spelen.

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 07-05-2015 09:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moofnor
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 13:51

Moofnor

King of my castle

Afhankelijk van de mogelijkheden van je versterker/receiver. Ik heb een tijd lang een raspberry pi gebruikt icm met Volumio.
Aangesloten via hdmi, speelt zo ongeveer alles af, en voor een paar tientjes ben je klaar.

- I can accurately say I was born on Earth, but it's not very precise. I can precisely say I was born at latitude 37.229N, longitude 115.811W, but that is not at all accurate - Matt Parker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ga eens zoeken. Ik heb begrepen dat zo'n PI niet gemakkelijk te installeren is. Iets met Linux of zo?
Wel een goede oplossing denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 01-10 11:55

garriej

Ik las ondertieten.

Zijn zo veel handleidingen van. Je geeft een lanparty, dus ga er even vanuit dat je niet compleet a-technisch ben, dus dat gaat je wel lukken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
garriej schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 10:03:
Zijn zo veel handleidingen van. Je geeft een lanparty, dus ga er even vanuit dat je niet compleet a-technisch ben, dus dat gaat je wel lukken!
Yeah right :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel36
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 18:30

Daniel36

vernieuwde formule

Ga naar een Nederlandse aanbieder van RPI´s, ik mag geen namen noemen denk ik, ff googlen.
Bestel een rpi, met voeding en kast. Bestel een sd card met vooringestalleerd Noobs of Kodi oid.
Zet het inelkaar en volg de instructies, profit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 00:19

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Een pi is leuk en kan heel veel, maar is als het alleen voor muziek is wellicht overkil.
Deze heeft alleen WOAN, maar doet voor 55 euro wel exact wat jij wilt: https://m.apparatuurvoorthuis.kpn.com/nl/160784/music-box/ :)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Daniel36 schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 10:15:
Ga naar een Nederlandse aanbieder van RPI´s, ik mag geen namen noemen denk ik, ff googlen.
Bestel een rpi, met voeding en kast. Bestel een sd card met vooringestalleerd Noobs of Kodi oid.
Zet het inelkaar en volg de instructies, profit!
Daniel wil jij mij een pb sturen? Jij hebt blijkbaar een adresje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
The Eagle schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 10:18:
Een pi is leuk en kan heel veel, maar is als het alleen voor muziek is wellicht overkil.
Deze heeft alleen WOAN, maar doet voor 55 euro wel exact wat jij wilt: https://m.apparatuurvoorthuis.kpn.com/nl/160784/music-box/ :)
Hei Eagle

Heb misschien niet goed gelezen maar ik heb de indruk dat de player feitelijk te gebruiken is voor spotify en gekoppelt moet worden aan Apple of Android. Of begrijp ik dat verkeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeanj
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

jeanj

F5 keeps me alive

Verwijderd schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 10:27:
[...]

Daniel wil jij mij een pb sturen? Jij hebt blijkbaar een adresje
pricewatch: Raspberry Pi 2 Model B 1GB
En als je geduld hebt, er komt regelmatig een aanbiedign op ibood of andere sites langs

Als je zelf niet te veel wilt knutselen neem 1 die compleet is, dus met OS (en geinstalleerde software), voeding en case.
Check wel of de outputs voldoen aan je eisen
Je zal zelf nog mogelijk software moeten installeren

Als je bij SOS kijk hebben ze een compleet pakket XBMC 2B Media Speler Compleet, kijken even of die muziek software voldoet

[ Voor 12% gewijzigd door jeanj op 07-05-2015 10:54 ]

Everything is better with Bluetooth

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flipkipse
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 17-08 21:59

flipkipse

Google it

Verwijderd schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 10:34:
[...]

Hei Eagle

Heb misschien niet goed gelezen maar ik heb de indruk dat de player feitelijk te gebruiken is voor spotify en gekoppelt moet worden aan Apple of Android. Of begrijp ik dat verkeerd?
streaming music from Spotify, SoundCloud, Google Music, Podcasts (with iTunes, gPodder directories), local and networked music files (MP3/OGG/FLAC/AAC), Webradio (with TuneIn, Dirble, AudioAddict, Soma FM directories), Subsonic.

Project : http://www.woutervanwijk.nl/pimusicbox/

Hier de image:
http://www.woutervanwijk.nl/pimusicbox/musicbox0.6.zip

En hier de mega handleiding:
http://www.codeproject.co...-cost-audio-streaming-box

Alles is al voor je gedaan

[ Voor 28% gewijzigd door flipkipse op 07-05-2015 10:52 ]

Certified Google Teacher.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Dank voor alle tips en keuzes. Ik ga ermee aan de slag.
Will
Pagina: 1