tools om Smoelenboek te maken

Pagina: 1
Acties:
  • 11.981 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMDman
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 23-04 15:20
Kent iemand toevallig tools om een smoelenboek te maken.

Krijg de vraag om voor een bedrijf van ca. 100 personen een digitaal smoelenboek te maken.

Het gaat om een foto met wat basisgegevens van de personeelsleden.

Het liefst software maar eventuele online tooltjes wil ik ook wel bekijken.

Iemand hier ervaringen mee?

Een speurtocht op internet heeft me niet verder geholpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Weten wat je al wel hebt overwogen maakt meedenken makkelijker: welke tools / methoden heb je wel geprobeerd? Zelf HTML schrijven? Eenvoudig CMS gebruiken met een content type voor smoelen?

Ook lijkt Google best wat te geven, zoals [google=software smoelenboek maken] geeft bijv http://www.helpmij.nl/for...enstellen-uit-Excel-lijst of [google=online corporate address book] (willekeurige zoektermen, er is vast een betere Engelse beschrijving denkbaar).

[ Voor 6% gewijzigd door F_J_K op 07-05-2015 09:33 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMDman
F_J_K schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 09:20:
Weten wat je al wel hebt overwogen maakt meedenken makkelijker: welke tools / methoden heb je wel geprobeerd? Zelf HTML schrijven? Eenvoudig CMS gebruiken met een content type voor smoelen?

Ook lijkt Google best wat te geven, zoals [google=software smoelenboek maken] geeft bijv http://www.helpmij.nl/for...enstellen-uit-Excel-lijst of [google=online corporate address book] (willekeurige zoektermen, er is vast een betere Engelse beschrijving denkbaar).
Tsja...zelf html schrijven is niet echt een optie. Zou het wellicht kunnen maar kost me veel te veel tijd.

Heb het liefst gewoon een bestaande tool.

Dergelijke zoekacties heb ik uiteraard ook gedaan maar vind hier niets relevants op. Of het zijn zeer gedateerde posts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AW_Bos
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 14:12

AW_Bos

Liefhebber van nostalgie... 🕰️

Een fotoalbumscript misschien? Zoiets als Jalbum eventueel, waarmee je met een programma op je computer de foto's samenstelt, en vervolgens omzet naar statische HTML?

☀️ Goedemorgen zonneschijn! ☀️
☀️Ja, je maakt me zo gelukkig, en door jou voel ik me fijn! ☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barrycade
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 15:59

Barrycade

Through the...

Hebben ze Sharepoint?
Voldoende tooltjes daar. Zie bv: voor 2011
http://www.sharepointconf...nt-2010-people-directory/

En voor 2013: http://www.sharepointconf...nt-2013-people-directory/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

AMDman schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 09:40:
Tsja...zelf html schrijven is niet echt een optie. Zou het wellicht kunnen maar kost me veel te veel tijd.
Weet je zeker dat je dan niet beter de opdracht terug kunt geven? Denk bijvoorbeeld ook goed na over veiligheid, privacy, etc. als je ergens een foutje maakt :)
Het levert bepaald geen mooie HTML, maar zelfs in Excel maken en opslaan-als zou je kunnen doen als je niets moois vindt.
Dergelijke zoekacties heb ik uiteraard ook gedaan maar vind hier niets relevants op. Of het zijn zeer gedateerde posts.
Een smoelenboek op internet bestaat al zeker 20 jaar, dus wat dat betreft mag een post best oud zijn :P

Maar inderdaad; een plugin op bestaande tools zoals Sharepoint - of het bestaande CMS voor inter- of intranet - zou het makkelijkste zijn. Is IMHO ook beter dan YAT.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMDman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeanj
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

jeanj

F5 keeps me alive

zo iets http://sourceforge.net/projects/php-addressbook/?

google anders op phone directory

Everything is better with Bluetooth

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cees Swagerman
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 23-07-2024
Zie mijn website voor een bruikbare methode:
*knip*

[ Voor 38% gewijzigd door Lustucru op 14-10-2017 21:34 ]

Cees Swagerman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lustucru
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

Lustucru

26 03 2016

Dit topic is 2,5 jaar oud. Ook al is er geen direct commercieel belang willen we geen posts die enkel bestaan uit een linkje naar een andere site waarbij de poster direct betrokken is.

Daarnaast: het topic is 2,5 jaar oud. Zo komt te spammerig over.

[ Voor 8% gewijzigd door Lustucru op 14-10-2017 21:32 ]

De oever waar we niet zijn noemen wij de overkant / Die wordt dan deze kant zodra we daar zijn aangeland

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.