Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Teufel Theater 500 MK2

Pagina: 1
Acties:
  • 208 views

• Ladykiller007
  • Registratie: augustus 2009
  • Laatst online: 18-03 20:52
Beste allen,

Heeft er iemand ervaring met dit setje?
Ik ben van plan om dit setje aan te schaffen over een aantal maanden dus daarom deze vraag....

http://www.teufelaudio.nl/home-cinema/home-cinema-klassieke-luidsprekers.html?PHPSESSID=lahokngisimk5tdtrnntruot73

Bedankt!

• D vd V
  • Registratie: oktober 2011
  • Niet online
Dit is een wel heel algemene vraag en het lijkt me onnodig om hiervoor een topic te starten. Check [Speakers] Teufel, wat zijn de ervaringen? eens zou ik zeggen en stel zo nodig daar nog een vraag.

Deze gaat op slot.

Panasonic TX-P50GT60 | Marantz SR7011 - UD5007 | Bluesound Node | Nvidia Shield Pro 2019 | Focal Chorus 826W - 806W - CC800W | SVS SB-2000 Pro | Synology DS918+

Dit topic is gesloten.

Apple iPhone SE (2020) Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 4a CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True