Toon posts:

Nieuwe game pc.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
[i]het meeste gamen, maar denk ook een beetje editen voor YT.

Wat mag het systeem gaan kosten?
Onder de €700.

Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee.

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
[i]Nou, ik heb dit al gevonden, ik wil alleen jullie mening:

#ProductPrijsSubtotaal
1Intel Pentium G3258 Boxed€ 68,95€ 68,95
1Gigabyte GA-H81M-S2H€ 45,95€ 45,95
1MSI N730K-1GD5LP/OC€ 60,50€ 60,50
1Seagate Desktop HDD ST1000DM003, 1TB€ 53,-€ 53,-
1Aerocool QS-101 White Edition€ 25,53€ 25,53
1TP-Link TL-WN881ND€ 10,84€ 10,84
1Samsung S22D300NY Zwart€ 107,09€ 107,09
1Sharkoon Skiller Pro€ 29,99€ 29,99
1CM Storm Recon Zwart€ 40,21€ 40,21
1Sharkoon Keto€ 5,84€ 5,84
1Crucial Ballistix Sport S2CP4G3D1609DS1S00€ 54,-€ 54,-
1be quiet! SFX Power 2 300W€ 48,95€ 48,95
1Samsung 850 EVO 120GB€ 69,04€ 69,04
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 619,89

Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik hoop dat ik met de pc die je hierboven ziet, dat ik daarmee de meeste games op medium kan spelen met 30/60 fps.

Ga je overklokken?
Ik denk van wel, want het is tenslotte de goedkoopste unlocked gaming cpu. Weet iemand eigenlijk nog een goeie low profile cpu koeler, of is de standaard intel koeler ook genoeg voor overklokken?

Bedankt.

• Pwuts
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 04-09-2023

Pwuts

pwutst met vanalles en nog wat

MoBo: V&A aangeboden: MSI Z68A-G45 (B3), net basisbordje, verder weinig uitleg nodig.
CPU: V&A aangeboden: Intel Core i5 3470 Tray, leuke quadcore processor met genoeg power voor de huidige games. (let op: zit geen koeler bij. Kijk eens naar de Gelid Tranquillo Rev.2)
GPU: V&A aangeboden: XFX Radeon HD7950 Double Dissipation Edition, lekker stevige kaart met een goeie koeler.
Dan zit je aan precies €250 en heb je een stevige basis. *O*

De rest van de onderdelen kan dan nieuw:
HDD: WD Blue WD10EZEX, 1TB
PSU: Antec VPF Series 450W
Kast die je nu hebt is meh. Je kunt beter iets als de Cooler Master N300 (KKN1, closed) nemen.

De SSD die je nu hebt is ook erg klein. Binnen een paar maanden zit 'ie vol. (geloof me, iedereen hier heeft daar ervaring mee. :')) Als je niet genoeg centen hebt om nu een grotere te kopen, spaar dan nog even door. Met een paar tientjes meer is een veel nettere build neer te zetten. :)

/edit: Ik had je scherm niet gezien. Het scherm dat je nu hebt heeft een TN-paneel. TN staat bekend om de slechte kleuren en kijkhoeken. Ik raad je sterk aan om even door te sparen en dan een beter scherm te kopen. Als je dat niet doet zul je er geheid spijt van krijgen...

[ Voor 39% gewijzigd door Pwuts op 07-05-2015 10:22 ]

¯\_(ツ)_/¯

Verwijderd

Topicstarter
Ik vindt die case juist handig want hij is erg klein, dus ik hou het bij die.

De ssd gebruik ik alleen voor spellen en os, de hdd voor andere dingen, desnoods kan ik na een tijdje een extra kopen, ik vindt 120gb genoeg voor nu

(En ik koop geen 2de hands, mij te onveilig ;) )

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 07-05-2015 09:55 ]

• pwillemske
  • Registratie: November 2014
  • Niet online
Met die onderdelen die MasterPrutser daar heeft neergezet, ga je waarschijnlijk alles op High 60fps en Ultra 30fps runnen. Met die setup die je nu hebt ga je het op low 30fps runnen. Welke games ga je spelen??

TE ONVEILIG?! Als je koopt bij mensen die een goede beoordeling hebben, is er niks mis mee. Vraag of je het product mag testen, dan weet je zeker dat het goed is :) . Met dit budget kun je helaas niet veel anders wil je fatsoenlijk kunnen gamen :X

[ Voor 37% gewijzigd door pwillemske op 07-05-2015 10:01 ]

Lord-The-Gamer (L-T-G)

Verwijderd

Topicstarter
Maar ik koop liever niet 2de hands, want ik ben bang dat de onderdelen dan niet lang meer kunnen :(

Edit: hoe zit het hiermee? http://youtu.be/jaKmOvGYHbo

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 07-05-2015 10:07 ]

• pwillemske
  • Registratie: November 2014
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 10:04:
Maar ik koop liever niet 2de hands, want ik ben bang dat de onderdelen dan niet lang meer kunnen :(
Dat is dus niet waar, sterker nog, in een winkel kunnen die producten ook teruggestuurd zijn door mensen, dan zijn ze ook 2e hands, maar dan weet jij het niet. Zeker in computer land, gaan producten langer mee dan je denkt, een cpu kan haast niet kapot, een moederbord wel, maar dat kun je testen. Een gpu kan haast niet kapot, ook die kun je testen. Geloof me, met die onderdelen van MasterPruster, wordt jij een heel stuk blijer tijdens het gamen. Want je Pentium is niet snel genoeg, je videokaart is amper beter dan de onboard graphics van de Pentium... :/

Maar welke games ga je spelen??

Lord-The-Gamer (L-T-G)

• stefanass
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 29-11 20:33
Als je serieus wilt gamen is je budget gewoon te laag als je alleen nieuwe onderdelen wilt, zeker omdat het budget niet alleen voor de PC is maar ook nog inclusief randapparatuur is als monitor, tobo, muis etc.

Met de setup die je voorstelt wil je waarschijnlijk al zeer snel weer upgraden omdat je gewoon te kort komt. Maar goed, als je absoluut nieuw wilt EN onder de 700 wil blijven, zou ik t.o.v. jouw voorgestelde setup de processor omwisselen voor een i5. dan kun je (net) binnen je budget blijven en heb je in ieder geval een processor die nog even mee kan.

• Royenroy
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 06-10 07:39

In die video zet hij CoD4 op een resolutie van 1280x720. Het scherm dat jij hebt heeft een resolutie van 1920x1080. Dat is mooier, maar wel een stuk zwaarder. Je computer moet dan namelijk meer dan 2x zoveel pixels aansturen. Ook staat anti-aliasing uit, wat dit soort effecten kan geven.

Vergeet ook niet dat CoD 4 vorige maand zijn achtste verjaardag vierde. Het spel is zeker niet representatief voor moderne spellen.

Verwijderd

Topicstarter
Maar als ik die pentinum verander naar een i5, dan ga ik over mijn budget, kijk maar:

#ProductPrijsSubtotaal
1Intel Core i5-4460 Boxed€ 183,95€ 183,95
1Gigabyte GA-H81M-S2H€ 45,95€ 45,95
1MSI N730K-1GD5LP/OC€ 60,50€ 60,50
1Aerocool QS-101 White Edition€ 25,53€ 25,53
1TP-Link TL-WN881ND€ 10,84€ 10,84
1Samsung S22D300NY Zwart€ 107,09€ 107,09
1Sharkoon Skiller Pro€ 29,99€ 29,99
1CM Storm Recon Zwart€ 40,21€ 40,21
1Sharkoon Keto€ 5,84€ 5,84
1Crucial Ballistix Sport S2CP4G3D1609DS1S00€ 54,-€ 54,-
1be quiet! SFX Power 2 300W€ 48,95€ 48,95
1Samsung 850 EVO 120GB€ 69,04€ 69,04
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 734,89

• stefanass
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 29-11 20:33
Verwijderd schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 10:22:
Maar als ik die pentinum verander naar een i5, dan ga ik over mijn budget, kijk maar:
Als je de rest van de setup gelijk laat wel, maar het is maar 34 euro. Je zou er (bijvoorbeeld) voor kunnen kiezen om de HDD achterwege te laten of om op andere onderdelen iets te besparen. HDD kun je altijd later nog toevoegen of een kleinere (500GB) uitvoering kiezen.

Maar ik denk dat de upgrade naar een i5 absoluut de extra kosten waard zijn.

Zoals gezegd, voor een fatsoenlijke game-pc inclusief randapparatuur is je budget gewoon erg krap en zul je keuzes moeten maken.

[ Voor 10% gewijzigd door stefanass op 07-05-2015 10:36 ]

• Pwuts

Pwuts

Verwijderd schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 09:54:
De ssd gebruik ik alleen voor spellen en os, de hdd voor andere dingen, desnoods kan ik na een tijdje een extra kopen, ik vindt 120gb genoeg voor nu.
Er zijn hier op GoT honderden mensen die dat ook zeiden, en die er nu spijt van hebben omdat hun SSD overloopt. Spaar even door, daar heb je veel meer aan.
(En ik koop geen 2de hands, mij te onveilig ;) )
Op Marktplaats, ja. Hier op Tweakers kun je echter aan de rating van de adverteerder zien hoe betrouwbaar hij/zij is. Heeft iemand 4-5 sterren, dan kun je best iets van hem/haar kopen. Niks onveilig aan.
Daar kun je best bang voor zijn, het is alleen ongegrond.. :/
Voor het zelfde geld kun je in V&A iets krijgen wat 5 keer beter presteert. Als je eigenwijs wil zijn en veel te veel geld uit wil geven, mij best. Maar dan mag je niet klagen als je PC over een paar maanden al niet meer mee kan.

Verder is er door de andere DAA'ers hier ook al wel duidelijk gemaakt dat je budget te laag is en dat het echt niet verstandig is om die GPU te halen als je wilt gamen. Als je dit niet wil geloven, dan is dit niet mijn probleem, maar dan zit je hier wel een beetje onze tijd te verdoen.. :(

Kortom: je komt hier voor advies, neem het dan ook aan. Zo niet, dan kunnen wij je hier niet helpen. Ik zou zeggen, maak je keuze! :|
Verwijderd schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 10:22:
Daarom zeg ik ook: als je nu niet meer wil betalen, spaar dan even door. Want aan die extra investering heb je zo veel meer dan aan een Pentium..

Daar zijn meerdere redenen voor, maar de belangrijkste is: veel games nemen tegenwoordig geen genoegen met minder dan een quadcore. Met een dualcore starten ze simpelweg niet op. :-(

[ Voor 13% gewijzigd door Pwuts op 07-05-2015 10:43 ]

¯\_(ツ)_/¯

Verwijderd

Topicstarter
Dus, als ik de build die ik nu heb verander in een i5, kan ik dan wel goed op gamen?

Verwijderd

Topicstarter
Ok, wat ik ook kan doen is geen monitor doen, maar mijn oma heeft nog er eentje, deze is het: pricewatch: Samsung Syncmaster 933HD Zwart

Kan ik daar op gamen?

• Pwuts

Pwuts

Verwijderd schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 10:44:
Dus, als ik de build die ik nu heb verander in een i5, kan ik dan wel goed op gamen?
Nee. Die GT730 is nog steeds niet echt geschikt voor gaming. Het is eerder een vervanging voor een interne GPU als die niet aanwezig is (of het begeeft).
Verwijderd schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 10:49:
Ok, wat ik ook kan doen is geen monitor doen, maar mijn oma heeft nog er eentje, deze is het: pricewatch: Samsung Syncmaster 933HD Zwart

Kan ik daar op gamen?
Het kan, ja, maar het is wederom een TN. :r Het devies is dus om zo snel mogelijk een nieuwe IPS-monitor te kopen zodra je centjes hebt. :)

[ Voor 78% gewijzigd door Pwuts op 07-05-2015 11:04 ]

¯\_(ツ)_/¯

• Baloes
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 22:02
Allereerst is het voor de aan te raden setup belangrijk te weten welke games je gaat spelen. Sommige spellen zullen idd genoeg hebben aan een G3258, andere spellen hebben toch echt een quadcore processor nodig.

Verder snap ik dat je die kast leuk vind. Hij ziet er geinig uit maar je beperkt jezelf teveel ermee. Er kan geen fatsoenlijke CPU koeler in en de maximale lengte van de videokaart mag maar 24 cm zijn. Betekent dat bv. een kaartje als de r9 280 of hoger niet gaat passen. Of je bent gebonden aan speciale videokaartjes, die dan weer extra duur zijn..

Verder heb je dus in die kast perse een sfx voeding nodig en een sfx voeding waar je eventueel een wat beter grafisch kaartje aan kunt hangen is stukken duurder dan een gewone...

En dan heb ik het nog niet gehad over het vetilatortje van 80mm dat je meegeleverd krijgt in die kast om warme lucht af te voeren...dat is gewoon geen gamekast... Niet doen dus :)

Verder is zoals masterprutser hierboven aangaf 2e hands echt niet eng :)

Als jij bv. de CPU bij een betrouwbaar persoon koopt zoals die i5 3470 van Dahn, dan weet je 100% zeker dat ie werkt. 16 vijf sterren beoordelingen zegt echt wel wat. Verder heb ik zelf ook al eens bij die persoon gekocht. Gewoon prima betrouwbaar :)

Ik bouw zelf zeer vaak systemen met 2e hands spullen en let daarbij dan op dingen als beoordeling van de verkoper en of er wel of niet garantie zit op bepaalde spullen.

CPU en GPU neem ik dan meestal 2e hands en de rest nieuw. Nooit problemen mee gehad :)

Maar eh...wat ook wel handig is om te weten :

Windows al in het bezit?
En uh..ga je uberhaupt zelf bouwen?

Verwijderd

Topicstarter
Windows kan ik een kopie van iemand nemen.

Ik ga zelf bouwen

• Nature
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 12-11 22:16
Instap systeem reviews: Desktop Best Buy Guide: maart 2015
met
http://www.bartsmit.com/n...-call-of-duty-black-ops-2

Is misschien een optie? Of doorsparen/2e hands hardware aanschaffen.

Verwijderd

Topicstarter
Dus bijv. :

Of g3258 + betere videokaart (gtx 750 Ti ofzoo.)

Of i5 + gt 730

• Pwuts

Pwuts

Tweedehands i5 + HD7950 komt meer in de richting. Spaar gewoon even door, je zult er later veel plezier van hebben.

¯\_(ツ)_/¯

• Baloes
Tsja, als je meer zekerheid wilt dan kan het volgende ook :

CPU van Dahn is al foetsie. Dan zou je nog deze kunnen nemen :

V&A aangeboden: Intel Core i5 3450 Boxed Socket 1155 Ivy Bridge

Doe een leuk bod zou ik zeggen. Lager dan 100 kun je niet zakken denk ik daar er nog garantie (das prettig dus :) ) op zit. De verkoper heeft 280 positieve beoordelingen..beter kan niet :)

En voeg dan verder alles nieuw toe :

#ProductPrijsSubtotaal
1MSI B75MA-E33€ 56,04€ 56,04
1Club 3D Radeon R9 280 royalKing€ 180,95€ 180,95
1Cooler Master N300 (KKN1, closed)€ 31,95€ 31,95
1TP-Link TL-WN822N€ 13,75€ 13,75
1BenQ GW2265HM Zwart€ 109,-€ 109,-
1CM Storm Devastator - Gaming Gear Combo€ 27,95€ 27,95
1Crucial Ballistix BLS2CP4G3D1609DS1S00CEU€ 52,01€ 52,01
1Antec VPF Series 450W€ 44,10€ 44,10
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 568,75

Als je het mobo bij afuture besteld, het scherm en de voeding bij azerty en de rest bij megekko dan ben je in totaal 710 euro kwijt inclusief processor en bestelkosten..

Dat kan lager worden wanneer je nog iets van de CPU afkrijgt.

Je kunt proberen een iets lager bod te doen op de processor of iig incl. de verzend bieden. Dat moet wel lukken.

Je moet weten dat processoren, tenzij je er met een hamer op gaat timmeren (bij wijze van natuurlijk) gemaakt zijn om 20-30 jaar mee te gaan.. Het is bijna altijd dat onderdeel van de pc dat het langste leeft. Vandaar dat er op V&A nog processoren van meer dan 10-15 jaar oud aangeboden worden die nog steeds prima werken..

Dan heb je een hele krachtige setup.

Ik heb ipv een Wifi kaart een antenne genomen. Met deze heb ik ervaring en functioneert net zo goed. Zelfs beter omdat je hem nog kunt verplaatsen voor een betere ontvangst.

Zonder SSD maar wel met prima componenten waarmee je alle games op high/ultra mee kunt spelen en een prima scherm.

Mocht je toch perse een SSD willen dan zou ik het scherm weglaten daar een SSD voor nemen..
Dat geeft ook wat ruimte voor iets luxere muis en tobo.. Echter met die CM storm combi kun je echter prima gamen. Mijn zoon heeft deze combi, functioneert prima en gezien het feit dat ie er aardig op los ragt tijdens het gamen zit het met de bouwkwaliteit ook goed. Later zou je altijd nog echt luxere componenten aan kunnen schaffen mocht je dat willen..

Als je toch perse alles nieuw wil.. Dan scherm weglaten, geen SSD nemen, en dan een pricewatch: Intel Core i5-4460 Boxed en als mobo de pricewatch: ASRock H81M-HDS nemen. Je wint er alleen nauwelijks tot niets in prestaties mee :)

Affijn. Plenty opties dus :)

• jorisvdelsen
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 15-07 20:54
Systeem van Baloes is top, alleen zou ik wel een tweedehands GPU nemen, bespaart weer de nodige centjes. Heb je al bijna genoeg geld voor een 256GB SSD :)

V'nA! 3470@3,4 - P8H61M/B3 - Intel 330 120GB - NZXT S340 - Tranquillo Rev.2 - Nexus 430W - Gigabyte 270X-2GD || Pixel 3a - Huawei P10 ||

• Baloes
Tsja.. True, maar TS hecht aan garantie (terecht natuurlijk). 7950's zijn helaas van een dusdanige leeftijd ondertussen dat je er geen meer vind met garantie :(

Aanbod betaalbare r9 270(x)'s met garantie is momenteel ook mager..

• Pwuts

Pwuts

Voor €180 kun je genoeg R9 290 of R9 280X'en vinden. Tadaa! :)

Baloes heeft voor de rest een net systeem in elkaar gedraaid d:)b

¯\_(ツ)_/¯

• RobinHood
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online

RobinHood

Touch grass? Ben geen tuinman!

Eens met Baloes en Joris.

Wil je toch alles nieuw, dan verlies je inderdaad je i5, maar hoe erg dat is ligt echt aan welke games je gaat doen, onderstaand systeempje is opzich best leuk:
#ProductPrijsSubtotaal
1AMD Athlon X4 860K Boxed€ 73,-€ 73,-
1Gigabyte F2A88XM-HD3€ 50,51€ 50,51
1Raijintek Arcadia€ 32,50€ 32,50
1BenQ GW2265HM Zwart€ 109,-€ 109,-
1Crucial BX100 120GB€ 63,-€ 63,-
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 686,02

Quadcore AMD Athlon, toch wel een erg leuk goedkoop game cpu'tje, verwacht geen wonderprestaties, maar voor de prijs is hij goed. Zeker als je Mantle kan draaien, of voor nieuwe games die DX12/Vulkan gebruiken.
Leuk moederbordje, again, geen top of the line, maar leuk genoeg.
Toch nog wel een dikke videokaart, omdat de R9 270 maar 16 euro goedkoper is. Dan is een 280 halen imo een stuk interessanter. Geen VRAM bottleneck.
1TB schijfje natuurlijk.
Aardig kastje, inmiddels wat duurder geworden, de N300 kan ook, maar zelf vind ik de Arcadia de net wat betere papieren hebben.
Goed scherm, AMVA FTW! Heb 'm zelf ook, gewoon vreselijk goed ding voor zijn prijsje.
Leuk standaard gamesetje.
8GB geheugen natuurlijk.
Goede voeding.
Schattig SSD'tje.
Geld over.

Natuurlijk is een systeem met een tweedehands i5 enzo een sneller systeem, maar ik merk dat TS daar weinig zin in heeft. Dat kan, het klinkt alsof dit zijn eerste systeem wordt, dan is tweedehands zeker eng.

People as things, that’s where it starts.

• Baloes
True. Daarom is de i5 3450 met garantie van een verkoper met 280 positieve beoordelingen eigenlijk een nobrainert...

En daarom ook de rest nieuw genomen :)

En zoals ik al zei laat anders eerst SSD en scherm weg. Dan hebbie toch de i5. Dan gewoon ff sparen voor nieuw schermpie en SSD :)

• RobinHood
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online

RobinHood

Touch grass? Ben geen tuinman!

Heeft ie dan wel een scherm?

Alleen een HDD ben ik nou ook niet echt een fan van, dat is echt vreselijk traag, en hij moet dat ook maar net bij elkaar kunnen sparen.

Mijn persoonlijke mening is dat als iemand vraagt om een build van x euro, geef hem dan een build van x euro, met misschien ietsjes eroverheen [zelf probeer ik het onder de 5% overschrijding te houden]. Niet een build van x euro met "ja, en dan moet je nog eventjes dit en dat kopen, à 25%-30% van je eerste budget", anders had TS wel gezegd dat hij dat kon missen.

Je weet niet wat de situatie van TS is, en hoe snel hij een scherm en SSD kan kopen. Als dat nog eens 4-5 maanden duurt, nou, leuk hoor, heb je een i5, is je pc verder fucking traag. En als hij niet eens een monitor heeft, gaat gamen ook vrij lastig is mij verteld.

Idem dito met tweedehands, ik doe ook niet moeilijk over tweedehands, mijn CPU en videokaart zijn tweedehands, nooit problemen mee, maar er zijn mensen die dat gewoon geen fijn idee vinden, dat is hun mening, en gezien het hun geld is, respecteer ik dat. Ik zou het zelf niet doen, maar dat ben ik.

Mijn systeem houdt daarom perfect rekening met de eisen van TS: leuke gameprestaties, alles nieuw, een compleet systeem en onder de 700 euro.

Is tweedehands toch niet zo'n probleem, of kan hij ergens 100-200 euro extra vandaan halen, dan zijn er inderdaad betere systemen.

People as things, that’s where it starts.

• Baloes
Hij heeft het scherm van z'n oma.. :)

En had al aangegeven daar eerst op te kunnen gamen. Gaat heus wel lukken op dat dingetje. Heb zelf ook nog lang op lagere resolutie gegamed voordat ik een ander schermpie nam :)

Dan zou dit kunnen :

#ProductPrijsSubtotaal
1Intel Core i5-4460 Boxed€ 183,95€ 183,95
1ASRock H81M-HDS€ 46,50€ 46,50
1Cooler Master N300 (KKN1, closed)€ 31,95€ 31,95
1TP-Link TL-WN822N€ 13,75€ 13,75
1Crucial MX100 128GB€ 65,95€ 65,95
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 700,11

Hele systeem komt inclusief verzend op 715...

Als je zoals Vaszaitsev al aangeeft misschien niet op korte termijn meer budget krijgt of wil je er gewoon niet meer voor uitgeven dan kun je het systeempje van Vaszaitsev nemen natuurlijk.
Icm die r9 280 kun je daar nog steeds leuk mee gamen. In de toekomst upgraden naar zwaardere kaarten op die setup wordt wel wat lastiger omdat die processor dan toch echt tekort gaat schieten..

Maar goed je hebt nu plenty mogelijkheden.. :)
Uiteindelijk moet je gewoon kiezen wat voor jou het beste is en waar je je het prettigst bij voelt.
Het blijven allemaal adviezen natuurlijk :)

[ Voor 7% gewijzigd door Baloes op 07-05-2015 13:50 ]

• geforce5_guy
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 11:16:
Windows kan ik een kopie van iemand nemen.

Ik ga zelf bouwen
En hoe wil je hem dan activeren? Ik neem aan dat die persoon hem zelf ook al gebruikt?
Pagina: 1