Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Floppy Drive naar USB Jumper Settings

Pagina: 1
Acties:

• we_are_borg
  • Registratie: september 2000
  • Laatst online: 23-09 09:31
Ik heb hier een Floppy Drive naar USB helaas zijn we de papieren kwijt en weten we niet of de jumpers correct ingesteld zijn. Helaas kunnen wij op internet niet de juiste handleiding vinden, misschien dat iemand hier weet hoe en wat.

Onder zie je twee plaatjes staan deze drive hebben wij we hebben al met Google gezocht je vind wel waar je hem kan kopen maar niet hoe je hem moet instellen.

Zover dat ik weet gebruiken wij alleen de jumpers aan de linkerkant.

Wie kan mij in de juiste richting wijzen.

You need the computing power of a P1, 16 MB RAM and 1 GB Harddisk to run Win95. It took the computing power of 3 Commodore 64 to fly to the Moon. Something is wrong here, and it wasn't the Apollo.

• spone
  • Registratie: mei 2002
  • Niet online
Merk, typenummers e.d. zouden helpen :)

Werk: iMac 27" 2017 5K | i5-7600K 3.8 GHz | 32GB | Radeon Pro 580 8GB | 1TB SSD | OS X Mojave -- Game: Asus ROG Strix Z490-A | LG 27GL850 | i7-10700K | 32GB | GeForce 1080Ti | Windows 10 Pro

• heuveltje
  • Registratie: februari 2000
  • Laatst online: 21:04

heuveltje

KoelkastFilosoof

IS dat neit gewooon de deze ?
http://www.floppydrivetousb.com/12gu.html

tomorrow the sun will come up again, and I'm pretty sure that whatever happens we won't have found Freedom, and there won't be a whole lot of Justice, and I'm damn sure we won't have found Truth. But it's just possible that I might get a hard-boiled egg.

• we_are_borg
  • Registratie: september 2000
  • Laatst online: 23-09 09:31
spone schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 08:38:
Merk, typenummers e.d. zouden helpen :)
Er staat totaal niets op, stond er maar een merk op.
Die heb ik ook gevonden alleen de jumpers kloppen niet die daar staat heeft maar één eiland terwijl die ik heb er twee heeft.

Maar ik ga wel even contact opnemen niet geschoten is altijd mis.

You need the computing power of a P1, 16 MB RAM and 1 GB Harddisk to run Win95. It took the computing power of 3 Commodore 64 to fly to the Moon. Something is wrong here, and it wasn't the Apollo.

Apple iPhone SE (2020) Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 4a CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True