Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Laptop geheugen vervangen

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0Henk 'm!

• kippensok
  • Registratie: april 2012
  • Laatst online: 26-09 18:21
Hallo iedereen

Ik heb een acer laptop liggen hier deze is net 2 oud en heeft een probleem dus kan niet gebruikt meer worden hier zit een Intel Core i5-3210M http://ark.intel.com/products/67355/Intel-Core-i5-3210M-Processor-3M-Cache-up-to-3_10-GHz-rPGA in.
Ik wil graag een toshiba kopen met http://ark.intel.com/nl/products/65697/Intel-Core-i3-3217U-Processor-3M-Cache-1_80-GHz deze processor erin. Zou ik deze dan kunnen vervangen met die i5?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• RGAT
  • Registratie: augustus 2011
  • Niet online
Ja want alle Toshiba's kunnen altijd de 3210M aan, net als dat alle HP laptops een i7 2600K aan kunnen >:)
/sarcasm
Een beetje eigen inzet voor deze vraag welke zo via google in de documentatie van de toshiba te vinden is had wel gemogen, als je het dan zo nodig niet zelf wil zoeken en hier vraagt, vermeldt dan op zijn minst welke laptops het over gaat...
En daarbij: wat is er kapot aan de oude laptop? Als dat de cpu is dan ga je die sowieso nooit over kunnen zetten ;)

Fixing things to the breaking point...

Acties:
  • 0Henk 'm!

• kippensok
Haha ik heb een Acer waar waarschijnlijk moederbord van defect is. Acer weet het zelf namelijk ook niet. De laptop begint gelijk hard te blazen en houd niet op. Het heeft niks met de warmte te maken maar Acer weet er ook geen oplossing voor. TOSHIBA SATELLITE C50-B-11D

Acties:
  • 0Henk 'm!

• mad-dog
  • Registratie: oktober 2004
  • Laatst online: 14:46
Andere socket, staat notabene in de links die je zelf al in je post hebt staan |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:(

Acties:
  • 0Henk 'm!

• kippensok
oowwh ik zie het al:P stom zeg

Apple iPhone SE (2020) Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 4a CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True