Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Acties:
  • 0Henk 'm!

• fvandenreek
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 12-09 11:31
Dual sim phone
China phone bijvoorkeur niet groter als 5 inch.

Maximum €200

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Moet zeker een hele dag mee kunnen, er wordt veel geappt, enkele telefoontjes, verder alleen voor fb, mailen en lichte progjes, toestel moet een fatsoenlijke gps hebben.

Wat heb je zelf al gevonden?
Jiayu s3
Ecoo Aurora plus
Mais M52

Pros en cons
Wat zien jullie als voor en nadelen van deze toestellen, en welke toestellen zie ik over het hoofd?

Money isn't rellevant..... who you are is.....

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Kasj
  • Registratie: juni 2007
  • Laatst online: 21:20
fvandenreek schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 20:04:
Dual sim phone
China phone bijvoorkeur niet groter als 5 inch.
Alle modellen die je noemt zijn 5.5". Van de modellen die je noemt, lees ik veel goede dingen over de jiayu s3.

Persoonlijk zou ik meer kijken naar merken als xiaomi, zte of meizu.

Bijvoorbeeld de meizu m1 Note , xiaomi redmi 2 of een zte blade s6. De laatste heb ik een exemplaar nieuw in verpakking op v&a staan.

[Voor 15% gewijzigd door Kasj op 06-05-2015 20:36]

• fvandenreek
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 12-09 11:31
Het prijsverschil tussen de redmi 2, in 1 of 2 GB vind ik behoorlijk, en 2 GB is toch een van de redenen waarom ik mijn huidige xiaomi op de plank wil leggen.( ook lees ik op diverse sites allemaal verschillende processors specificaties)
De zte , heeft in veel software versies problemen met de GPS, dus die valt af.

De meizu klinkt interessant, daar ga ik eens verder naar kijken.

Bedankt voor de tip

Money isn't rellevant..... who you are is.....

Apple iPhone SE (2020) Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 4a CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True