Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Hulp gevraagd aanschaf nieuwe laptop

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik zou niet weten waar ik naar moet kijken bij het halen van een nieuwe laptop. daarom vraag ik jullie advies.

[b]Wat ga je met je laptop doen?
Ik ga hem voor werk en privé gebruiken.

Welke programma's of welk OS wil je gaan gebruiken? Wil je gamen? Video's of foto's bewerken? Of gewoon een beetje surfen en mailen?
Ik gebruik de programma's autoCAD, het Adobe pakket waar ik met name Photoshop Illustrator en InDesign gebruik. Deze programma's wil ik tegelijkertijd laten draaien zonder dat ie vast loopt of traag wordt.
In mijn vrije tijd luister ik muziek en kijk ik films en series.

Wat is je budget?
€1000

Hoeveel wil je ongeveer uitgeven? Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn.
Zie budget. Minder is natuurlijk nooit erg ;)

Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Het antwoord op deze vraag is belangrijk. Dat heeft invloed op gewicht, op accuduur, op grootte etc. etc.
Scherm moet 15,6 inch zijn. Een lange accuduur is ook gewenst.

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Vertel waar je aan zit te denken. Wil je specifiek een merk, of sta je open voor alternatieven. Hoe meer je ons kan vertellen, des te beter wordt ons advies.

Ik zat aan Asus te denken omdat ik vaak hoor dat dat het beste merk is voor de dingen die ik er mee wil doen. Voor Een ander merk wat volgens jullie beter geschikt is sta ik ook open. Sowieso geen Apple.

• Major_ton
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 12:53

Major_ton

Shoot!

Kan je het budget oprekken naar € 1099,-? Dan is dit een mooie optie: pricewatch: Asus N550JK-CN361H
Mooi FHD IPS paneel van goede kwaliteit, 256GB SSD, snelle CPU en voor je softwarepakket een toereikende GPU. Gewoon een fraaie laptop voor het geld!

Some infinities are bigger than others.