Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Probleem wifi module Intel 7260 AC

Pagina: 1
Acties:

• Exacunn
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 12-09 14:07
Beste heren en dames,

Vandaag heb ik mijn HDD gekloond naar mijn SDD. Dit ging allemaal prima. Het enige wat niet werkt is mijn wifi. Zit momenteel ´vast´ aan de kabel.

Mijn wifi module Intel 7260 AC heb ik er nieuw ingezet (vorige week) voordat ik aan de HDD/SSD swap begon. De module werkte toen perfect in samenwerking met de Netgear R7500.

Heb de driver een aantal keren opnieuw geinstalleerd. Laptop opnieuw starten werkt ook niet.

Hebben jullie misschien oplossingen voor mij?

Alvast bedankt!

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10:52

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

De glazen bol zegt... niets... :o

Begin eens met an te geven wat voor laptop je hebt, wat voor NIC er voorheen in zat en exact hoe die AC7260 "niet werkt". Wordt het niet gedetecteerd? Of wel gedetecteerd, maar staat continu als disabled. Of wel enabled maar niet in staat ergens mee te verbinden? Krijg je foutmeldingen?

Oslik blyat! Oslik!

Verwijderd

staat de schakelaar van WiFi wel aan? Disabled in BIOS?

• Masimo
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 10:44
Per ongeluk gedeactiveerd met Fn+F3 (bij Acer; wellicht andere toetsenkombi bij andere merken)?

• ongekend41
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 00:27

ongekend41

Division Brabant

Gaan we gokken? Leuk, ik doe mee.
Verkeerd wachtwoord of verkeerd netwerk? Tijdens de HDD/SSD swap toch iets losgeraakt? Probleem bij het AP? Getroffen door zonnevlam?
We kunnen ook gewoon wachten op meer info van TS. Minder leuk, wel het handigst.

nope

Verwijderd

Nog eentje: Zijn schoonmoeder heeft een vloek uitgesproken tijdens het omzetten naar SSD, en nu mag hij niet op wireless..... ha..ha.. :P

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 07-05-2015 21:44 ]

Pagina: 1