Toon posts:

train simulator --> kmode unexpected...

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een probleem met train simulator,
ik heb alles volledig geinstalleerd en draai het spel onder win2k.

Opstarten, niks aan de hand lekker vlot. maar als ik dan ga rijden en ik wil weer naar het hoofdmenu, of mijn ritje zit erop dan krijg ik steeds een mooi blauw scherm met wat gekibbel en de tekst "kmode unexpected to handle.." ??? vervolgens zie je dit 1 seconde en windows reboot spontaan.

weet iemand raad ?

• Tomas Zwinkels
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 29-11-2021

Tomas Zwinkels

graancirkels in m'n sokke

veel meer als opnieuw instaleren zit er denk ik niet op... je hebt de zip files hoop ik nog wel?

Heaven is overrated... -[Al 4.5 jaar hetzelfde Usericon]- ::Trots op zijn pasieve Got gedrag::

Verwijderd

Topicstarter
ik heb hem al een keer opnieuw geinstalleerd.. maar weinig..

maar wat zou die Kmode zijn ?? iets met je videokaart drivers ?

• Tomas Zwinkels

Tomas Zwinkels

hmmm.. volgens mij heeft het iets met je geheugen te maken.. (weet het niet zeker) welke merk geheugen heb je erin zitten??

Heaven is overrated... -[Al 4.5 jaar hetzelfde Usericon]- ::Trots op zijn pasieve Got gedrag::

Verwijderd

Topicstarter
2 x 128 MB infinion (of hoe je het ook schrijft)..

hehehe het loopt momenteel wel op 145 Mhz...kan het ook nog zijn

• Tomas Zwinkels

Tomas Zwinkels

ik denk dat het dat inderdaad best wel is... infinion is goed.. maar als het overgecloked draait dan kan dat best gezeik opleveren.. probeer um inderdaad eens naar beneden te clocken en kijken wat er dan gebeurd..

Pagina: 1