Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

[Router]TPlink C8, D-Link 868L of toch een andere?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Gadgeteer
  • Registratie: februari 2006
  • Laatst online: 29-09 08:33
Ik zoek:

WIFI ac router
Ik zoek een zo snel mogelijke router in het budget rond de 100 euro.
Aangesloten worden:
Bekabeld:
PC, NAS.

Wifi:
2 telefoons, laptop, 2 tablets, console (moet nog gekocht worden), TV, Horizonbox, Humax 5200, ACRyon Playon HD en eventuele apparaten die nog komen

Wat is je budget?
Ik wil uitgeven rond de 100 euro

Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb gevonden de TP-Link C8 en de D-Link 868L Echter heb ik geen voorkeuren voor een merk.

Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
De router wordt in een woonhuis gebruikt ter vervanging voor mijn Sitecom WL-351. Mijn huidige wifi signaal dekt het hele huis maar wordt wel wat verstoord door buren netwerken. Ik wil dus graag een router die in huis (begane grond en etage, geen zolder) een goed signaal kan geven en liefst ook de tuin kan voorzien.
De router wordt aan een Ubee modem van Ziggo gekoppeld op een 200/20Mb verbinding

Ik heb weinig ervaring met verschillende merken routers en heb veel tegenstrijdige review gevonden waarin telkens een andere router als beste uit de bus komt (vaak ook de duurdere Asus modellen en de Netgear Nighthawk).

[Voor 10% gewijzigd door Gadgeteer op 06-05-2015 16:58]

Apple iPhone 12 Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 4a CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True