[ZOEKT HARDWARE] Voor ICND1 opleiding

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 329694

Topicstarter
Hoi Netwerkers,

Sinds kort ben ik met CCNA begonnen, en zoek ik studiemateriaal. Twee bijbelse boeken heb ik al in mijn bezit, maar ik zoek ook nog een geschikte Cisco switch die ik evt. voor een lab kan gaan gebruiken.

Want met alleen theorie leren kom je "nergens" zeggen ze dan. In de Vraag & Aanbod sectie van Tweakers kwam ik een aantal switches tegen, maar lijken mij die erg oldschool. Of zijn ze wellicht toch geschikt?

Ik hoor het graag van CCNA liefhebbers/guru's. :+

PS: Ik wil er uiteraard gewoon voor betalen! :X

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 329694 op 06-05-2015 16:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .SnifraM
  • Registratie: December 2012
  • Niet online
Ben je er van op de hoogte dat je voor ICND1 in principe voldoende hebt aan Cisco PacketTracer (simulator)?

lol+lol=hihi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rafler
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 16:15
Je kunt ook nog spelen met GNS3 mocht je met routers willen spelen, je kan bij een 26** router een 16 poorts switch module gebruiken alleen dit zal altijd router gebaseerd zijn.

Let op het vreet wel wat geheugen en cpu.

Ik zou beginnen met een 2960 kost geen drol en kan vrijwel alles voor icdn, je kan ook voor een 3560 gaan wat duurder maar daar heb je optie om hem als router te laten functioneren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• plizz
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 16:18
Als router zou een Cisco 1841 of Cisco 2811 geschikt zijn voor CCENT en CCNA. Seriele kaarten zou ik ook erbij nemen. Wic-1T of Wic-2T.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bl@ckbird
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

~ Voordelig Zelf Vliegen? ~ Sent using RFC 1149. Note: No animals were harmed during this data transfer. ~