Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik ben van plan om er mee te gaan gamen en om er films mee te kijken. Qua games wil ik graag GTA5 en Battlefield 4 en eventueel de Witcher III zonder problemen kunnen spelen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Mijn richtprijs is 1000 euro, maar mocht het iets meer ( <100 euro) kosten en veel opleveren dan sta ik daarvoor open. Ik heb voor de zekerheid de monitor er ook bij geplaatst, maar die heb ik dus al binnen, de 850 euro is dus voor de resterende onderdelen.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Het was mijn idee om de oude harde schijf, toetsenbord, muis en behuizing vanuit de vorige PC mee te nemen. Ook heb ik al een nieuwe monitor gekocht. Dit is een Ilyama GE-2488HS-B1. Ik ben van plan om de PC zelf te assembleren.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Een goede videokaart, een nieuwe Windows-versie dat soort dingen.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee, zolang het goede kwaliteit is maakt het niet uit
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Nee, eigenlijk niet.
Ga je overklokken?
Nee.
Dit is een lijstje wat ik al had gemaakt, ik ben benieuwd wat jullie er van vinden.
Ik ben van plan om er mee te gaan gamen en om er films mee te kijken. Qua games wil ik graag GTA5 en Battlefield 4 en eventueel de Witcher III zonder problemen kunnen spelen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Mijn richtprijs is 1000 euro, maar mocht het iets meer ( <100 euro) kosten en veel opleveren dan sta ik daarvoor open. Ik heb voor de zekerheid de monitor er ook bij geplaatst, maar die heb ik dus al binnen, de 850 euro is dus voor de resterende onderdelen.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Het was mijn idee om de oude harde schijf, toetsenbord, muis en behuizing vanuit de vorige PC mee te nemen. Ook heb ik al een nieuwe monitor gekocht. Dit is een Ilyama GE-2488HS-B1. Ik ben van plan om de PC zelf te assembleren.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Een goede videokaart, een nieuwe Windows-versie dat soort dingen.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee, zolang het goede kwaliteit is maakt het niet uit
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Nee, eigenlijk niet.
Ga je overklokken?
Nee.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-4460 Boxed | € 183,50 | € 183,50 |
| 1 | MSI B85-G41 PC Mate | € 73,- | € 73,- |
| 1 | Asus R9290-DC2OC-4GD5 | € 290,95 | € 290,95 |
| 1 | Microsoft Windows 8.1 Pro - Studentenaanbod | € 59,99 | € 59,99 |
| 1 | Scythe Mugen 4 PCGH Edition | € 38,- | € 38,- |
| 1 | Crucial Ballistix BLS2CP4G3D1609DS1S00CEU | € 52,50 | € 52,50 |
| 1 | Cooler Master GM G550M | € 52,95 | € 52,95 |
| 1 | Crucial MX100 256GB | € 104,80 | € 104,80 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 855,69 | |
Dit is een lijstje wat ik al had gemaakt, ik ben benieuwd wat jullie er van vinden.