Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

USB 2.0 front reconnect iPhone steeds

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Venuz
  • Registratie: augustus 2010
  • Laatst online: 31-12-2018
Via de USB 2 aansluitingen op de front panel van mijn Fractal Design Define R4 Pearl Black heb ik problemen met het aansluiten van mijn iPhone 6.
Ik gebruik hierbij een MSI B85-G43 Gaming moederbord. Zie mijn inventaris voor verdere specs..

Deze problemen uiten zich in dat mijn iPhone helemaal op hol slaat met het biepen dat je kent als je de iPhone aansluit/laadt. Hij reconnect nl elke miliseconde lijkt het. Ik zie met deze snelheid het charge icoontje nl verdwijnen en tevoorschijnkomen.
Op de PC wordt er niets gevonden als zijnde aansgesloten.

Bij het aansluiten op USB 3 via de front panel, dan werkt hij wel. Ook aansluiten via de achterzijde USB 2 zowel als USB 3 werkt ook.

Ik heb een led lamp op de USB 2 front (wel ook even weggehaald om dit te testen) en deze werkt gewoon zonder gekkigheid of knipperen/reconnecten.

De stekker van het front panel voor USB 2 zit goed/stevig op het moederbord aangesloten.

Het zal misschien iets te maken hebben met de stroom die de USB 2 mag/kan trekken voor het front panel?
Weet iemand hier misschien wat meer over? Dit was nl een spec die uit de BBG kwam, dus wellicht dat er meer mensen zijn die deze combo hebben, herkennen en een tip hebben O-)

Edit: Wil nog even toevoegen dat ik geen iTunes op deze PC geinstalleerd heb (wil) staan. Hier gebruik ik mijn laptop voor. Maar dat zou voor het laden/connecten niet uit moeten maken. Vooral gezien de andere USB poorten wél werken.
Wel heb ik de MSI Super Charger nog geinstalleerd om te kijken of dit nog verschil maakte. Met of zonder maakt geen verschil.

[Voor 12% gewijzigd door Venuz op 08-05-2015 07:35]

Apple iPhone SE (2020) Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 4a CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True