Hoi Tweakers,
Gistermiddag kregen mijn ouders deze mail vanuit een werknemer van Novasol uit Denemarken
Mijn ouders gaan hier niet mee akkoord en willen graag een compensatie omdat ze niet krijgen wat ze betaald hebben, omdat ze vinden dat ze nog meer dan 2 weken hebben om de ruit te vervangen. Ik heb dus nu de opdracht gekregen om dit (mocht het kunnen) voor elkaar te regelen.
Nu heb ik dus eigenlijk een beetje hulp nodig om alvast in de goede richting gestuurd te worden. Zelf kan ik weinig vinden met betrekking tot "niet gekregen waarvoor wel betaald is".
Alvast bedankt!
Gistermiddag kregen mijn ouders deze mail vanuit een werknemer van Novasol uit Denemarken
Foto, hier zit dus nu een plaat in plaats van een ruitHello,
I tried to call you on the phone with the following message:
In the holiday house that you have rented form May 23rd, the window in the kitchen has been damaged. It cannot be repaired before the month of June, so instead of the window there will be a plate to cover the hole.
Please do not hesitate to contact us with any questions regarding this matter.
Beste regards,
Werknemer
Mijn ouders gaan hier niet mee akkoord en willen graag een compensatie omdat ze niet krijgen wat ze betaald hebben, omdat ze vinden dat ze nog meer dan 2 weken hebben om de ruit te vervangen. Ik heb dus nu de opdracht gekregen om dit (mocht het kunnen) voor elkaar te regelen.
Nu heb ik dus eigenlijk een beetje hulp nodig om alvast in de goede richting gestuurd te worden. Zelf kan ik weinig vinden met betrekking tot "niet gekregen waarvoor wel betaald is".
Alvast bedankt!
iPhone 12 | iPad (2021) | MacBook Pro 16" (2023) | PSP, PS3, PS4, PS5, Nintendo Gamecube, Wii & Switch | LG OLED 55" B9