Problemen Novasol

Pagina: 1
Acties:
  • 1.089 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Jummy
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 13-08 16:13
Hoi Tweakers,

Gistermiddag kregen mijn ouders deze mail vanuit een werknemer van Novasol uit Denemarken
Hello,

I tried to call you on the phone with the following message:

In the holiday house that you have rented form May 23rd, the window in the kitchen has been damaged. It cannot be repaired before the month of June, so instead of the window there will be a plate to cover the hole.

Please do not hesitate to contact us with any questions regarding this matter.

Beste regards,

Werknemer
Foto, hier zit dus nu een plaat in plaats van een ruit

Mijn ouders gaan hier niet mee akkoord en willen graag een compensatie omdat ze niet krijgen wat ze betaald hebben, omdat ze vinden dat ze nog meer dan 2 weken hebben om de ruit te vervangen. Ik heb dus nu de opdracht gekregen om dit (mocht het kunnen) voor elkaar te regelen. :+

Nu heb ik dus eigenlijk een beetje hulp nodig om alvast in de goede richting gestuurd te worden. Zelf kan ik weinig vinden met betrekking tot "niet gekregen waarvoor wel betaald is".

Alvast bedankt!

iPhone 12 | iPad (2021) | MacBook Pro 16" (2023) | PSP, PS3, PS4, PS5, Nintendo Gamecube, Wii & Switch | LG OLED 55" B9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:45

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Ik vind in het geval van een gebroken raam waarvan je van te voren op de hoogte bent gesteld (en welke zich bovendien ook nog eens in de keuken bevind welke normaal uitkijkt op een blinde muur (zo te zien?) niet echt "niet krijgen waarvoor je betaald" als ik eerlijk ben. Compensatie eisen vind ik dan ook wat overdreven. Los daarvan verwacht ik dat een raam binnen een paar dagen gepareerd kan worden.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17:30
Eens met Bor. Even de vraag omdraaien: Wat voor compensatie denken je ouders te krijgen?

I'm not deaf, I'm just ignoring you.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• President
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 22:19
http://www.novasol.nl/
Live Chat / Bericht
Telefoonnr.: 013 - 46 777 30
ma - vr: 9.00 - 17.30u
zaterdag: 10.00 – 14.00u
Natuurlijk kun je ook terug mailen dat je het niet acceptabel vind en of je het nu kosteloos kan annuleren of dat er andere huisjes beschikbaar zijn? Overigens lijkt het uitzicht mij niet fantastisch, mail ze anders of ze niet een sticker of schilderij op die plaats kunnen ophangen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Breezers
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 16-03-2021
Voor een kapot zijraampje in een keukentje van een vakantiehuisje, wat netjes van te voren is aangegeven (wellicht overmacht ?), compensatie eisen gaat wel erg ver en komt over als "spijkers op laag water zoeken" om geld te kunnen eisen...

Mail gewoon terug dat je het jammer vindt en inderdaad zoals hierboven, vraag netjes of er een mogelijkheid is op een ander huisje oid...

Wees anders een held en cancel de hele vakantie, wellicht dat lekker thuisblijven met een niet/kapot raampje in de keuken van de eigen woning in Nederland beter is dan een vakantie.. :P

“We don't make mistakes just happy little accidents” - Bob Ross

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Jummy
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 13-08 16:13
Dan weet ik genoeg, had ik ook al voorgelegd. maar het gaat hier wel over mijn toekomstige erfenis :+
Bedankt voor de reacties in ieder geval.

iPhone 12 | iPad (2021) | MacBook Pro 16" (2023) | PSP, PS3, PS4, PS5, Nintendo Gamecube, Wii & Switch | LG OLED 55" B9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImNotnoa
  • Registratie: September 2011
  • Niet online
Haal de naam anders ook even uit de topictitel , mensen die het topic niet lezen kunnen zo een mening over een bedrijf vormen terwijl er eigenlijk heel weinig aan de hand is

Try SCE to Aux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dersan
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 22:28
Misschien moet er niet alleen een nieuw raam in maar een heel nieuw kozijn met een of andere vage maat oid....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chime
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 14-08 16:00
Nou ... je ouders laten zich ook wel weer even kennen zo.

In Frankrijk hadden ze het pas ter plaatse ontdekt.
In bepaalde andere landen had je moet oppassen dat men de schade alsnog niet op je ouders had proberen te verhalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geachte heer,

Het is ons onduidelijk waarom u niet rechtstreeks contact met ons opneemt om de onvrede van uw ouders te bespreken. Mocht u wensen dat wij navraag voor u doen bij ons collega's ter plaatse omtrent het bericht dat uw ouders van hen hebben ontvangen, neemt u dan contact met ons op. Wij zijn bereikbaar op het volgende telefoonnummer 013-4677730.

Vriendelijke groet,
NOVASOL Vakantiehuizen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thefox154
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 09-08 10:01
Die zijn er snel bij, speciaal hiervoor geregistreerd. Goed om te zien dat er echt actieve webteams zijn :)
En inderdaad een legitieme vraag...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zentbeer
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 31-07 20:27
De e-mail in de TS vind ik al netjes en de reactie in het topic is ook keurig en behoorlijk snel. Deze club komt er positief uit wat mij betreft in dezen.

[ Voor 8% gewijzigd door Zentbeer op 08-05-2015 09:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perkouw
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 14-08 16:03

Perkouw

Moderator General Chat
Dit topic doe ik op slot. Kennelijk is er nog niet eens contact geweest met Novasol. Een echte discussiewaarde zie ik hier dan ook niet
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.