Review: I7 6700K - 32GB RAM - Titan X 12GB - 512GB SSD Gebruikersreview - Acer Predator G6-710 Titan X NL review door DaLucovic
Hi DaLucovic,
Ik heb het even voor je gechekd bij de laatste Chrome(Geen ChromeOS, Version 42.0.2311.135 m) en wanneer ik naar chrome://flags ga en zoek op "hosted" kan ik deze inschakelen.
Zou je dit eens kunnen proberen?
Ik heb het even voor je gechekd bij de laatste Chrome(Geen ChromeOS, Version 42.0.2311.135 m) en wanneer ik naar chrome://flags ga en zoek op "hosted" kan ik deze inschakelen.
Zou je dit eens kunnen proberen?
Hi Keuvie,
Bedankt voor je snelle reactie! Ik heb het direct geprobeerd door op de zoekterm 'Hosted' te zoeken. Hier vond ik het volgende bij:
Bedankt voor je snelle reactie! Ik heb het direct geprobeerd door op de zoekterm 'Hosted' te zoeken. Hier vond ik het volgende bij:
Dit leek me niet precies wat er bedoelt wordt maar heb het enabled. Na een restart van het systeem heb ik de optie 'More tools > Add shortcut to this website' of 'Make app of this website' helaas nog niet gevonden.Enables the web app style frame for hosted apps. Windows, Chrome OS
Enables the web app style frame for hosted apps, including bookmark apps. This is currently only available for Ash. #enable-web-app-frame
[ Voor 5% gewijzigd door DaLucovic op 06-05-2015 13:58 ]
Review: I7 6700K - 32GB RAM - Titan X 12GB - 512GB SSD Gebruikersreview - Acer Predator G6-710 Titan X NL review door DaLucovic
Ik zie nu dat wanneer ik de flag niet inschakel de optie nog steeds heb om van de website een app te maken.
More tools -> Create application shortcut...
More tools -> Create application shortcut...
Die optie zie ik dus niet. Bedankt voor je input, het was zeker het proberen waard. 
Ik ga nu het volgende proberen, al is dat Web App maken volledig nieuw voor me. Ik zal hieronder posten of het gewerkt heeft.
Ik ga nu het volgende proberen, al is dat Web App maken volledig nieuw voor me. Ik zal hieronder posten of het gewerkt heeft.
Dat heeft gewerkt, al kwam ik er later achter dat iemand dat al had gedaan en in de chrome webstore had geplaatst.
Pagina: 1