Beste medetweakers,
Sinds vandaag ben ik in het bezit van een Toshiba CB30-102. Helemaal tevreden over Chrome OS en de daarbij behorende snelheid, maar ik vraag me toch iets af.
Is het mogelijk om een ge-bookmarkte pagina te verplaatsen/kopiëren naar mijn shelf zodat ik hem vanuit daar met één muisklik kan openen?
Uiteraard heb ik zelf al onderzoek gedaan en daar werd het volgende aangeraden:
Heeft iemand een andere suggestie of misschien zelfs een fix?
Bij voorbaat dank.
Luc
Ik zit overigens op de meest recente versie van Chrome OS, namelijk 42.0.2311.134 (Official Build) (64-bit)
Sinds vandaag ben ik in het bezit van een Toshiba CB30-102. Helemaal tevreden over Chrome OS en de daarbij behorende snelheid, maar ik vraag me toch iets af.
Is het mogelijk om een ge-bookmarkte pagina te verplaatsen/kopiëren naar mijn shelf zodat ik hem vanuit daar met één muisklik kan openen?
Uiteraard heb ik zelf al onderzoek gedaan en daar werd het volgende aangeraden:
Deze flag staat echter niet tussen de andere flags waardoor ook de rest van de tutorial niet opgaat.Find the entry called ‘Enable experimental streamlined hosted apps’ (or paste this into your Chrome address bar – chrome://flags/#enable-streamlined-hosted-apps) and turn it on.
Heeft iemand een andere suggestie of misschien zelfs een fix?
Bij voorbaat dank.
Luc
Ik zit overigens op de meest recente versie van Chrome OS, namelijk 42.0.2311.134 (Official Build) (64-bit)
Review: I7 6700K - 32GB RAM - Titan X 12GB - 512GB SSD Gebruikersreview - Acer Predator G6-710 Titan X NL review door DaLucovic