Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaLucovic
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 03:24
Beste medetweakers,

Sinds vandaag ben ik in het bezit van een Toshiba CB30-102. Helemaal tevreden over Chrome OS en de daarbij behorende snelheid, maar ik vraag me toch iets af.

Is het mogelijk om een ge-bookmarkte pagina te verplaatsen/kopiëren naar mijn shelf zodat ik hem vanuit daar met één muisklik kan openen?

Uiteraard heb ik zelf al onderzoek gedaan en daar werd het volgende aangeraden:
Find the entry called ‘Enable experimental streamlined hosted apps’ (or paste this into your Chrome address bar – chrome://flags/#enable-streamlined-hosted-apps) and turn it on.
Deze flag staat echter niet tussen de andere flags waardoor ook de rest van de tutorial niet opgaat.
Heeft iemand een andere suggestie of misschien zelfs een fix?

Bij voorbaat dank.

Luc

Ik zit overigens op de meest recente versie van Chrome OS, namelijk 42.0.2311.134 (Official Build) (64-bit)

Review: I7 6700K - 32GB RAM - Titan X 12GB - 512GB SSD Gebruikersreview - Acer Predator G6-710 Titan X NL review door DaLucovic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Keuvie
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 09-09 20:00
Hi DaLucovic,

Ik heb het even voor je gechekd bij de laatste Chrome(Geen ChromeOS, Version 42.0.2311.135 m) en wanneer ik naar chrome://flags ga en zoek op "hosted" kan ik deze inschakelen.

Zou je dit eens kunnen proberen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaLucovic
Hi Keuvie,

Bedankt voor je snelle reactie! Ik heb het direct geprobeerd door op de zoekterm 'Hosted' te zoeken. Hier vond ik het volgende bij:
Enables the web app style frame for hosted apps. Windows, Chrome OS
Enables the web app style frame for hosted apps, including bookmark apps. This is currently only available for Ash. #enable-web-app-frame
Dit leek me niet precies wat er bedoelt wordt maar heb het enabled. Na een restart van het systeem heb ik de optie 'More tools > Add shortcut to this website' of 'Make app of this website' helaas nog niet gevonden.

[ Voor 5% gewijzigd door DaLucovic op 06-05-2015 13:58 ]

Review: I7 6700K - 32GB RAM - Titan X 12GB - 512GB SSD Gebruikersreview - Acer Predator G6-710 Titan X NL review door DaLucovic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Keuvie
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 09-09 20:00
Ik zie nu dat wanneer ik de flag niet inschakel de optie nog steeds heb om van de website een app te maken.

More tools -> Create application shortcut...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaLucovic
Die optie zie ik dus niet. Bedankt voor je input, het was zeker het proberen waard. :)

Ik ga nu het volgende proberen, al is dat Web App maken volledig nieuw voor me. Ik zal hieronder posten of het gewerkt heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaLucovic
Dat heeft gewerkt, al kwam ik er later achter dat iemand dat al had gedaan en in de chrome webstore had geplaatst. 8)7

Pagina: 1