[V&A] Aangeboden sinds filter

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Craven
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 00:05
De mogelijkheid om te filteren op de datum dat de advertentie aangemaakt is lijkt me handig.

Zoiets bestaat al op marktplaats. Ik vind het leuk om op de kaart is te kijken wat er allemaal in de buurt te krijgen is. Dan pak ik ook meteen de plaatsen waar ik vaak in de buurt ben even mee. Echter als ik dit 1 maal per week doe dan spit ik voor 90% dezelfde advertenties door. Niet echt efficient.

Als je hem op lijstweergave zet kom je een stukje met het postcode afstandsfilter maar dan mis ik alle locaties waar ik regelmatig langs kom voor mijn werk. En dat zijn er nogal wat. Dan zou ik iedere keer een postcode verder in moeten vullen om zo een beetje te komen waar ik wil.

De gegevens hebben jullie al dus een filter ervoor maken lijkt me niet heel veel werk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

+1 :)

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maite de Jong
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 24-07-2024

Maite de Jong

Online Product Manager
Bedankt voor je feedback. Kan me (zeker in jou geval) voorstellen dat dat heel handig kan zijn. We zitten erg krap in de developmenttijd op het moment dus ik verwacht op korte termijn niet veel mee te kunnen doen. Maar we onthouden hem!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Craven
Voorzichtig schopje, staat dit al ergens in de "to develop" list?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Craven
* Craven kijkt voorzichtig de devvers hier aan.

Helpt het als ik binnenkort een keertje goede koffie langs kom brengen? Naar mijn ervaring werkt alles een stuk soepeler daarna :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maite de Jong
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 24-07-2024

Maite de Jong

Online Product Manager
Lekker koffie is natuurlijk altijd welkom ;), ik moet je alleen hetzelfde antwoord geven als even geleden. Er zijn zoveel zaken die meer prioriteit hebben en waarmee we meer gebruikers blij maken, dat het nog steeds laag op de lijst zal komen.
Pagina: 1