Ik zoek een?
Mobo ivm overstappen naar Mini-ITX, veel verhuizen van het systeem.
Wat is je budget?
Niet meer dan €100.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Voorkeur gaat uit naar Gigabyte/MSI
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
LAN kabel, 2 SATA schijven, een GPU, i5 4690, 16GB DDR3 (2 stickies), 1 CPU fan, 2 casefans (PWM), 3USB minimaal voor M+KB, typisch gamesysteem.
Zelf zit ik een beetje te twijfelen, heb nu een duur moederbord (Z77) waarvan ik driekwart v/d features niet gebruik, maar wil nu ook weer niet zo'n heel goedkoop bordje die binnen 2 jaar stuk is. En vroeger was het simpel, gewoon een Intel LAN chip, maar je hebt nu ook Killer die opkomt bij de MSI borden, en maakt de audiochip nog wat uit? gebruik nu een Sennheiser HD380 Pro, maar wil overstappen naar een Beyerdynamic DT-770, wil uiteraard in-game kunnen horen waar de "vijand" vandaan komt, wat nu goed lukt met een Realtek ALC892.
Heb zelf dit gevonden:
Mobo ivm overstappen naar Mini-ITX, veel verhuizen van het systeem.
Wat is je budget?
Niet meer dan €100.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Voorkeur gaat uit naar Gigabyte/MSI
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
LAN kabel, 2 SATA schijven, een GPU, i5 4690, 16GB DDR3 (2 stickies), 1 CPU fan, 2 casefans (PWM), 3USB minimaal voor M+KB, typisch gamesysteem.
Zelf zit ik een beetje te twijfelen, heb nu een duur moederbord (Z77) waarvan ik driekwart v/d features niet gebruik, maar wil nu ook weer niet zo'n heel goedkoop bordje die binnen 2 jaar stuk is. En vroeger was het simpel, gewoon een Intel LAN chip, maar je hebt nu ook Killer die opkomt bij de MSI borden, en maakt de audiochip nog wat uit? gebruik nu een Sennheiser HD380 Pro, maar wil overstappen naar een Beyerdynamic DT-770, wil uiteraard in-game kunnen horen waar de "vijand" vandaan komt, wat nu goed lukt met een Realtek ALC892.
Heb zelf dit gevonden:
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | ASRock B85M-ITX | € 77,95 | € 77,95 |
| 1 | Asus H97I-PLUS | € 109,90 | € 109,90 |
| 1 | Gigabyte GA-B85N Phoenix | € 88,95 | € 88,95 |
| 1 | MSI B85I Gaming | € 104,90 | € 104,90 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 381,70 | |
[ Voor 6% gewijzigd door Woask op 06-05-2015 09:34 ]