1 - Mathematics is the language of nature. 2 - Everything around us can be represented and understood through numbers. 3 - If you graph the numbers of any system, patterns emerge.
Is er geen Oma, tante oid, die kan breien of haken en een paar sokken wil maken in de gewenste maten
Hahahaha.... nee, gewoon eenvoudig voor as. zondag. Online zal vandaag besteld moeten worden en naar een winkel gaan kan zaterdag nog.thundermo schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 09:26:
Is er geen Oma, tante oid, die kan breien of haken en een paar sokken wil maken in de gewenste maten
Ik vrees dat het niet zo makkelijk is als dat ik in eerste instantie dacht. Bij de Hema keken ze mij ook aan alsof ik een hele lastige vraag stelde. Gewoon gestreepte sokken in verschillende maten, moet toch niet zo moeilijk zijn? Ze hadden wel bv gestreepte sokken in blauw/lichtblauw/grijs/zwart en dan de kindermaat in net een andere tint of bredere/smallere strepen. Net niet dus. Jammer.
Kennelijk is de sokkenmode voor kinderen totaal anders dan voor volwassenen
[ Voor 6% gewijzigd door Galois op 06-05-2015 09:30 ]
1 - Mathematics is the language of nature. 2 - Everything around us can be represented and understood through numbers. 3 - If you graph the numbers of any system, patterns emerge.
>>>AZ
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
Je zou ook een paar sokken of t-shirts in de gewenste maten kunnen kopen en dan door middel van een strijkapplicatie een beeld erop kunnen krijgen (http://www.strijkapplicaties.nl/).