Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Galois
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 21:54

Galois

1811 - 1832

Topicstarter
Ik had een leuk idee, maar het lukt niet.

Het leek mij leuk dat onze zoontjes (1 en 3) met Moederdag mama een paar sokken geven en zichzelf exact dezelfde sokken. Ik ben dus op zoek naar dezelfde sokken in maat baby, maat 27 en in maat 40.

Maar het lijkt lastig... Bij de Hema had ik verwacht succes te hebben, maar nee. Ook bij enkele andere kleinere winkels in de stad niet. Toen bedacht ik happysocks.nl, maar ook daar geen dezelfde sokken in deze maten.

Wie heeft de ultieme tip waar ik zou kunnen slagen?
(uiteraard lukt één kleur sokken wel, maar de bedoeling is dus een leuk motiefje à la happy socks)

(Of heeft iemand anders een ander leuk idee?)

[ Voor 8% gewijzigd door Galois op 06-05-2015 09:15 ]

1 - Mathematics is the language of nature. 2 - Everything around us can be represented and understood through numbers. 3 - If you graph the numbers of any system, patterns emerge.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thundermo
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 24-04 11:50
Is er geen Oma, tante oid, die kan breien of haken en een paar sokken wil maken in de gewenste maten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Galois
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 21:54

Galois

1811 - 1832

Topicstarter
thundermo schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 09:26:
Is er geen Oma, tante oid, die kan breien of haken en een paar sokken wil maken in de gewenste maten :)
Hahahaha.... nee, gewoon eenvoudig voor as. zondag. Online zal vandaag besteld moeten worden en naar een winkel gaan kan zaterdag nog.

Ik vrees dat het niet zo makkelijk is als dat ik in eerste instantie dacht. Bij de Hema keken ze mij ook aan alsof ik een hele lastige vraag stelde. Gewoon gestreepte sokken in verschillende maten, moet toch niet zo moeilijk zijn? Ze hadden wel bv gestreepte sokken in blauw/lichtblauw/grijs/zwart en dan de kindermaat in net een andere tint of bredere/smallere strepen. Net niet dus. Jammer.

Kennelijk is de sokkenmode voor kinderen totaal anders dan voor volwassenen :)

[ Voor 6% gewijzigd door Galois op 06-05-2015 09:30 ]

1 - Mathematics is the language of nature. 2 - Everything around us can be represented and understood through numbers. 3 - If you graph the numbers of any system, patterns emerge.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 23:05
>>>AZ

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thundermo
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 24-04 11:50
Je zou ook een paar sokken of t-shirts in de gewenste maten kunnen kopen en dan door middel van een strijkapplicatie een beeld erop kunnen krijgen (http://www.strijkapplicaties.nl/).