Afgelopen zomer op vakantie geweest naar Ierland en daar een boel foto's gemaakt. Nu ben ik nog een puber en heb ik helaas geen geld voor een degelijke camera. De foto's zijn gemaakt met een Galaxy S5 en het viel me enorm mee hoe veel detail er nog in zat. Soms zijn er delen wat donker en sommige foto's hebben iets te veel ruis, maar het ging mij bij het maken van de foto's vooral om de compositie en een beetje de belichting (die niet altijd even goed uitviel).
#1: Uitzicht op een meertje door de bomen heen. Water heeft naar mijn mening iets te veel ruis, maar de compositie vond ik toch iets bijzonder hebben.

#2: Groter meer in zeer fel zonlicht, vandaar wat donker uitgevallen

#3: Zonsondergang na een regenachtige dag, wolken trekken eigenlijk net weg

#4: Zelfde zonsondergang vanaf een lager standpunt, helaas wat scheef, maar ik vond het een leuk effect hebben

#5: Andere zonsondergang, vanaf het gras, ik vond het bijzonder hoe scherp de waterdruppels in het midden zijn.

#6: Een verlaten ruïne op het zuidelijkste schiereiland, stukje lopen door de heuvels heen en je komt hier.

#7: Zeer helder en stil meer

Ik ben heel benieuwd naar jullie feedback, kleuren en alles komen natuurlijk niet in de buurt van de rest van de foto's hier
#1: Uitzicht op een meertje door de bomen heen. Water heeft naar mijn mening iets te veel ruis, maar de compositie vond ik toch iets bijzonder hebben.

#2: Groter meer in zeer fel zonlicht, vandaar wat donker uitgevallen

#3: Zonsondergang na een regenachtige dag, wolken trekken eigenlijk net weg

#4: Zelfde zonsondergang vanaf een lager standpunt, helaas wat scheef, maar ik vond het een leuk effect hebben

#5: Andere zonsondergang, vanaf het gras, ik vond het bijzonder hoe scherp de waterdruppels in het midden zijn.

#6: Een verlaten ruïne op het zuidelijkste schiereiland, stukje lopen door de heuvels heen en je komt hier.

#7: Zeer helder en stil meer

Ik ben heel benieuwd naar jullie feedback, kleuren en alles komen natuurlijk niet in de buurt van de rest van de foto's hier
2x Dell UP2716D | R9 7950X | 128GB RAM | 980 Pro 2TB x2 | RTX2070 Super
.oisyn: Windows is net zo slecht in commandline als Linux in GUI