Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

pas op met het installeren van cyanogenmod

Pagina: 1
Acties:
  • 277 views

Acties:
  • 0Henk 'm!

• 551717
  • Registratie: oktober 2013
  • Laatst online: 27-06-2015
Beste Tweakers

Het installeren wan een custom ROM kan een verreiking zijn voor ieder Android draaiende smarthphone. Maar ik wil even mijn slechte ervaring met jullie delen.

Nadat de normale Samsung ROM (om het voor het gemak zo te noemen) nadat de garantie verlopen was vreemd ging doen, had ik cyanogenmod 4.4 gei stalleerd. Een aantal maanden later besloot ik te upgraden naar
Cyanogenmod 12 (Android 5.0), maar dat ging op een onbekende, vreemde manier fout.

Er is iets gebeurd waardoor de telefoon heel veel vast liep, daarna had ik alle beschikbare roms voor mijn toestel (s4 active) inclusief de oude Samsung ROM, maar het toestel bleef bij iedere ROM exsteem veel vastlopen of vreemd doen,

Nu wil ik jullie waarschuwen op het gebruik van custom roms, gebruik ze alleen als het echt nodig is.

Hopelijk kan iemand me helpen met dit probleem,

[Voor 3% gewijzigd door 551717 op 05-05-2015 22:09. Reden: kleine wijziging]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• 3DDude
  • Registratie: november 2005
  • Laatst online: 08:42

3DDude

I void warranty's

Klinkt als dat je zelf aan het prutsen bent geweest, dat je telefoon al op sterven was: en je wilt nu een custom rom de schuld geven.

Er is niks mis met een custom rom als je maar weet wat je doet.
Dat jouw telefoon bij iedere ROM veel blijft vastlopen - Er zijn slechte roms - Wil niet automatisch zeggen dat het aan de Custom ROM ligt he...

[Voor 12% gewijzigd door 3DDude op 05-05-2015 22:10]

PC - Intel i7 6700k 4.2Ghz :Asus Hero: 64GB DDR4 2667Mhz : 800GB Intel 750: 500GB Samsung 960 EVO: 480GB Crucial M500: AMD RX 480 8GB

Acties:
  • 0Henk 'm!

• 551717
  • Registratie: oktober 2013
  • Laatst online: 27-06-2015
Ja, allemaal gedaan. Ik heb me volledig laten informeren over hoe je een ROM op de goede manier installeert.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: september 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile / Nieuwsposter
Tsja, het installeren van een custom rom biedt geen garanties. Dat mag als bekend worden verondersteld. Dit topic heeft daarmee verder geen discussiewaarde en gaat daarom op slot.

Dit topic is gesloten.

Apple iPhone SE (2020) Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 4a CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True