Beste tweakers,
Ik ga een game pc kopen, een allround dus moet zowel prima doen op het gebied van gaming, maar ook op het gebied van videobewerken/veel data verwerking.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Van alles wat, soms videobewerken, soms veel data verwerken, en soms gamen. Moet op alle punten prima presteren.
Wat mag het systeem gaan kosten?
+/- 900 euro voor de gehele pc.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Alle randapparatuur + windows, heb nog een retail Windows 7 hier liggen.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Alles wat een pc nodig heeft, gewoon de normale componenten niet echt heel bijzonder.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Het liefst Intel vanwege de betere single core, en natuurlijk ook omdat het intel is, altijd betrouwbaar.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Alles op een normaal niveau, zo allround mogelijk en dan natuurlijk het beste
.
Ga je overklokken?
ik ga niet overklokken.
Hier is mijn voorlopige build, wat volgens een topic 2 weken geleden het beste was:
Misschien krijg ik weer reacties op de ssd, dat deze naar 250gb+ uitgebreid moet worden, ik hoef dat liever niet. Ik ga hier, behalve het OS, alleen projecten op gooien die al gauw 2 gb per stuk zijn (dus niet heel veel) en gebruik maken van veel verschillende mappen (sources) en dus goed moeten communiceren, dus voor de duidelijkheid, geen 60+ gb bestanden hierop
Ik hoop dat deze build goed is, morgen bestel ik m.
Ik ga een game pc kopen, een allround dus moet zowel prima doen op het gebied van gaming, maar ook op het gebied van videobewerken/veel data verwerking.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Van alles wat, soms videobewerken, soms veel data verwerken, en soms gamen. Moet op alle punten prima presteren.
Wat mag het systeem gaan kosten?
+/- 900 euro voor de gehele pc.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Alle randapparatuur + windows, heb nog een retail Windows 7 hier liggen.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Alles wat een pc nodig heeft, gewoon de normale componenten niet echt heel bijzonder.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Het liefst Intel vanwege de betere single core, en natuurlijk ook omdat het intel is, altijd betrouwbaar.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Alles op een normaal niveau, zo allround mogelijk en dan natuurlijk het beste
Ga je overklokken?
ik ga niet overklokken.
Hier is mijn voorlopige build, wat volgens een topic 2 weken geleden het beste was:
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-4460 Boxed | € 183,50 | € 183,50 |
| 1 | Gigabyte G1.Sniper B6 | € 84,95 | € 84,95 |
| 1 | Asus R9290-DC2OC-4GD5 | € 290,95 | € 290,95 |
| 1 | Seagate Desktop HDD ST1000DM003, 1TB | € 53,49 | € 53,49 |
| 1 | Fractal Design Define R4 Pearl Black | € 88,- | € 88,- |
| 1 | Cooler Master Hyper 212 EVO | € 24,95 | € 24,95 |
| 1 | Crucial Ballistix Tactical BLT2C4G3D1608ET3LX0CEU | € 54,99 | € 54,99 |
| 1 | Samsung SH-224DB Zwart | € 11,56 | € 11,56 |
| 1 | Cooler Master GM G550M | € 52,95 | € 52,95 |
| 1 | Crucial MX100 128GB | € 68,99 | € 68,99 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 914,33 | |
Misschien krijg ik weer reacties op de ssd, dat deze naar 250gb+ uitgebreid moet worden, ik hoef dat liever niet. Ik ga hier, behalve het OS, alleen projecten op gooien die al gauw 2 gb per stuk zijn (dus niet heel veel) en gebruik maken van veel verschillende mappen (sources) en dus goed moeten communiceren, dus voor de duidelijkheid, geen 60+ gb bestanden hierop
Ik hoop dat deze build goed is, morgen bestel ik m.
I may not be the best, but I'm defenitely not like the rest!