Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

[Adblock] Linkje naar advertentie is verdwenen

Pagina: 1
Acties:

• Frozen
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 26-10 23:58

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

Topicstarter
Naar aanleiding van: D4NG3R in "Verdachte verkoper?"

Met adblock plus aan:
Afbeeldingslocatie: http://i.snag.gy/yVYlx.jpg

Zonder adblock plus aan:
Afbeeldingslocatie: http://i.snag.gy/azmnN.jpg

Voeg me gewoon toe op LinkedIn, iedereen is welkom!

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 12-11 08:58

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Tja, het element waar dat linkje in staat heeft een hele logische naam gekregen: 'adLink'... Raad eens wat adblock daarmee doet?

Wat mij betreft is dat gewoon pech gehad, dan moet je maar geen adblock gebruiken. Als abonnee kun je de ads toch gewoon uitzetten.

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

• Compizfox
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 22:42

Compizfox

Bait for wenchmarks

Dat lijkt mij een probleem met Adblock Plus (of beter gezegd: met de filters die je gebruikt).

Gewoon een heel grote verzameling snoertjes

• rob_erwt
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 13-11 13:30

rob_erwt

What does this button do?

Er zijn idd hier en daar wat elementen die door hun naamgeving geblokkeerd worden door bannerblockers. Het gebruik van blockers wordt dan ook zwaar ontraden (en eigenlijk zelfs niet toegestaan officieel) en gebeurt onder eigen risico.

Als abo staat het je natuurlijk vrij om wel een blocker te draaien, maar tegelijk is dat niet perse nodig omdat advertenties dan ook uitgezet kunnen worden in je eigen profiel instellingen. Won't fix dus en gelijk door naar het archief.

Never underestimate the power of stupid people in large groups

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

rob_erwt schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 09:08:
Er zijn idd hier en daar wat elementen die door hun naamgeving geblokkeerd worden door bannerblockers. Het gebruik van blockers wordt dan ook zwaar ontraden (en eigenlijk zelfs niet toegestaan officieel) en gebeurt onder eigen risico.
Ik snap je beredenering, maar er zijn hier misschien wel 2 relevante punten:

1. Frozen meldt een probleem met het gebruik van een Adblocker en dat doet niet af van het feit waarom hij het gebruikt. Voor hetzelfde geld doet hij testen voor tweakers (hey, alles is mogelijk :P)

2. Is het voor tweakers niet interessant om die link naar die advertentie wel zichtbaar te hebben en dus eventueel aan te passen?

Als het tweede niet relevant is, dan wordt punt 1 automatisch irrelevant. Maar wilde wel even gezegd hebben dat het wellicht niet zo zwart-wit hoeft te zijn.

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• rob_erwt
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 13-11 13:30

rob_erwt

What does this button do?

BtM909 schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 09:28:
[...]

Ik snap je beredenering, maar er zijn hier misschien wel 2 relevante punten:

1. Frozen meldt een probleem met het gebruik van een Adblocker en dat doet niet af van het feit waarom hij het gebruikt. Voor hetzelfde geld doet hij testen voor tweakers (hey, alles is mogelijk :P)

2. Is het voor tweakers niet interessant om die link naar die advertentie wel zichtbaar te hebben en dus eventueel aan te passen?

Als het tweede niet relevant is, dan wordt punt 1 automatisch irrelevant. Maar wilde wel even gezegd hebben dat het wellicht niet zo zwart-wit hoeft te zijn.
Je eerste punt was ook de reden van mijn tweede alinea: hem veroordeel ik er niet om. Maar tegelijk gaan we onze schaarse tijd niet besteden aan issues met producten die ons inkomsten kosten, zeker niet als er een workaround is voor die users die wel een adblocker mogen gebruiken.

Never underestimate the power of stupid people in large groups

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

rob_erwt schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 09:33:
[...]

Je eerste punt was ook de reden van mijn tweede alinea: hem veroordeel ik er niet om. Maar tegelijk gaan we onze schaarse tijd niet besteden aan issues met producten die ons inkomsten kosten, zeker niet als er een workaround is voor die users die wel een adblocker mogen gebruiken.
Ah ok. En volgens mij is die link ook niet echt relevant in deze fase :P

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Pagina: 1