Heb een AEG Coral DECT telefoon, hierin zitten 2 Kaifeng Ni-MH AAA 1,2V 550mAh batterijen. Nu doen deze het niet meer en dus wil ik ze graag vervangen. Heb daartoe bij de Action een setje Powerbase Ni_MH AAA 1,2V 1000mAh batterijen gekocht met de gedachte, dan gaat ie gelijk nog wat langer mee
Blijkbaar ontbreekt er toch een stukje oplaad-kennis bij mij
, want met deze batterijen doet de telefoon het gewoon helemaal niet. Heb ondertussen ook een poging gedaan met een setje Sanik Ni-MH AAA 1,2V 400mAh batterijen uit een andere telefoon, maar ook met deze doet de AEG telefoon helemaal niets.
Eigenlijk vraag ik me dus vooral af: kan het zijn dat een toestel alleen maar werkt met een bepaalde mAh waarde? Ik dacht altijd dat dit niets uitmaakte zolang de maat en het voltage maar hetzelfde zijn.
Indien dit het geval is, kan ik nog eens op zoek gaan naar een setje 550mAh namelijk...
Blijkbaar ontbreekt er toch een stukje oplaad-kennis bij mij
Eigenlijk vraag ik me dus vooral af: kan het zijn dat een toestel alleen maar werkt met een bepaalde mAh waarde? Ik dacht altijd dat dit niets uitmaakte zolang de maat en het voltage maar hetzelfde zijn.
Indien dit het geval is, kan ik nog eens op zoek gaan naar een setje 550mAh namelijk...