Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Video streaming server

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0Henk 'm!

• h199
  • Registratie: juli 2003
  • Laatst online: 30-08 11:02
Hallo

Ik ben op zoek naar een applicatie om de videobeelden van een IP camera te streamen.

Wij zijn van plan een 3-tal camera's de beelden te laten streamen en deze beelden dan op onze webste plaatsen.

De camera's streamen eigenlijk al in RTSP met H264 codering en kunnen tot Full HD resulutie@25 fps aan.
Dit zou ik eigenlijk direct al op onze website kunnen gebruiken.

Financieel is het echter kostelijk om op 3 locaties een zware internet aansluitingen te voorzien.
Daarom dachten wij om de beelden te herstreamen naar een hosting provider waar een server gehuurd wordt.

Nu zijn wij eigenlijk op zoek naar een software oplossing die de beelden kan opvragen en ze opnieuw aanbied. Ik heb al een aantal applicaties getest maar de meesten lopen aan dat ze geen rtsp stream al input verstaan (MS expression encoder 4, broadcam) of kunnen maar 1 stream (VLC) aan.

Zijn er mensen dit ervaring hebben met dit soort applicaties en iets kunnen aanbevelen ?
Het maak niet uit of het Windows of Linux based software is.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Thralas
  • Registratie: december 2002
  • Laatst online: 23-09 22:49
ffserver?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Meekoh
  • Registratie: april 2005
  • Nu online
Wat dacht je van Azure Media Services, doet precies wat je wilt en als je het niet meer nodig hebt zet je het gewoon uit.

Computer says no

Apple iPhone SE (2020) Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 4a CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True