Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik heb een gaming PC en die wil ik graag upgraden, Ik speel vooral games zoals Call of Duty, Die wil ik graag in hoge kwaliteit met veel fps(100+) Ook neem ik video's op en moet deze natuurlijk renderen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Mijn budget in maximaal €500,-
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb nu in mijn hoofd om een nieuwe processor en een nieuw moederbord aan te schaffen, dus de rest neem ik mee. eventueel nog een SSD als dat binnen het budget kan.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik denk een nieuw moederbord en een nieuwe processor nodig te hebben, misschien een SSD erbij. Ik wil over een half jaar wil ik dan pas weer mijn videokaart upgraden.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Mijn voorkeur voor processor gaat naar Intel, ik heb nu een AMD processor en van wat ik heb gehoord en gelezen is voor gamen een intel processor beter. Voor een Moederbord gaat mijn voorkeur naar MSI of Gigabyte.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Mijn enige eisen zijn eigenlijk dat ik op hogere kwaliteit hogere fps kan draaien als dat ik nu heb, ik draai nu op medium kwaliteit ron de 80-120 fps
Ga je overklokken?
nee.
Zelf heb ik als moederbord een GIGABYTE GA-Z97-HD3, socket 1150 moederbord gevonden.
in combinatie met een Intel® Core™ i5-4690, 3,5 GHz (3,9 GHz Turbo Boost) 1150 processor
Mijn eigen PC specificaties:
motherboard: ASRock 970 Extreme 3
Graphics card: AMD Sapphire Radeon HD 7790
CPU: AMD FX-8120
RAM: 2x Corsair 4GB, don't know exact name
2x G Skill F3
Harddisks: 500GB WDC WD5000AAKS
Hitachi HDS7210
Operating system: Microsoft Windows 7 Ultimate (x64) Build 7601
als er nog meer is wat jullie willen weten, vraag (:
Alvast bedankt voor jullie hulp,
Beau S.
Ik heb een gaming PC en die wil ik graag upgraden, Ik speel vooral games zoals Call of Duty, Die wil ik graag in hoge kwaliteit met veel fps(100+) Ook neem ik video's op en moet deze natuurlijk renderen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Mijn budget in maximaal €500,-
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb nu in mijn hoofd om een nieuwe processor en een nieuw moederbord aan te schaffen, dus de rest neem ik mee. eventueel nog een SSD als dat binnen het budget kan.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik denk een nieuw moederbord en een nieuwe processor nodig te hebben, misschien een SSD erbij. Ik wil over een half jaar wil ik dan pas weer mijn videokaart upgraden.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Mijn voorkeur voor processor gaat naar Intel, ik heb nu een AMD processor en van wat ik heb gehoord en gelezen is voor gamen een intel processor beter. Voor een Moederbord gaat mijn voorkeur naar MSI of Gigabyte.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Mijn enige eisen zijn eigenlijk dat ik op hogere kwaliteit hogere fps kan draaien als dat ik nu heb, ik draai nu op medium kwaliteit ron de 80-120 fps
Ga je overklokken?
nee.
Zelf heb ik als moederbord een GIGABYTE GA-Z97-HD3, socket 1150 moederbord gevonden.
in combinatie met een Intel® Core™ i5-4690, 3,5 GHz (3,9 GHz Turbo Boost) 1150 processor
Mijn eigen PC specificaties:
motherboard: ASRock 970 Extreme 3
Graphics card: AMD Sapphire Radeon HD 7790
CPU: AMD FX-8120
RAM: 2x Corsair 4GB, don't know exact name
2x G Skill F3
Harddisks: 500GB WDC WD5000AAKS
Hitachi HDS7210
Operating system: Microsoft Windows 7 Ultimate (x64) Build 7601
als er nog meer is wat jullie willen weten, vraag (:
Alvast bedankt voor jullie hulp,
Beau S.