Momenteel heb ik volgende systeem in gedachten:
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
- Hoofdtaak: Professionele computer waar big data toch wel centraal staat
- Daarnaast: Streaming, Films bekijken, Online gaming
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
1. Er komen 2 EVGA Geforce GTX 970 4GB in
2. Scherm: Samsung S34E790c, al ben ik aan het twijfelen om er twee te nemen
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
- Geluidsproductie: wil ik toch zoveel mogelijk onder controle houden, hoe stiller hoe beter!
- Elektriciteitsverbruik: prober ik toch te beperken, zoveel mogelijk. Goede balans is hierin key.
- Dubbel scherm wel vereist.. Alleen vrees ik dat 2 * 34" curved wat groot gaat uitvallen. Iemand hier ervaring mee?
Ga je overklokken?
De doelstelling is vooral stabiliteit.. Dus ik laat het overklokken aan me voorbij gaan..
Om eerlijk te zijn denk ik dat de balans goed zit, maar ik wil alvast jullie mening horen waar beter.. Vooral de 2 EVGA Geforce GTX 970 4GB in SLI gecombineerd met een of twee Samsung S34E790C schermen...
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
- Hoofdtaak: Professionele computer waar big data toch wel centraal staat
- Daarnaast: Streaming, Films bekijken, Online gaming
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
1. Er komen 2 EVGA Geforce GTX 970 4GB in
2. Scherm: Samsung S34E790c, al ben ik aan het twijfelen om er twee te nemen
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
- Geluidsproductie: wil ik toch zoveel mogelijk onder controle houden, hoe stiller hoe beter!
- Elektriciteitsverbruik: prober ik toch te beperken, zoveel mogelijk. Goede balans is hierin key.
- Dubbel scherm wel vereist.. Alleen vrees ik dat 2 * 34" curved wat groot gaat uitvallen. Iemand hier ervaring mee?
Ga je overklokken?
De doelstelling is vooral stabiliteit.. Dus ik laat het overklokken aan me voorbij gaan..
Om eerlijk te zijn denk ik dat de balans goed zit, maar ik wil alvast jullie mening horen waar beter.. Vooral de 2 EVGA Geforce GTX 970 4GB in SLI gecombineerd met een of twee Samsung S34E790C schermen...
Partners: AV-Solutio | Mutrox | B&W | Trinnov