Mijn systeem:
i5 2500k @ 4,5ghz
8GB ddr3 @ 1900mgz
XFX HD7950 DD in Crossfire
Het probleem is het volgende:
Ik heb vanmorgen nieuwe drivers geïnstalleerd omdat ik in GTA 5 problemen had met lage fps en in crysis 3 het zelfde.
Ik had catalyst 13.2 bèta geïnstalleerd wat vrij aardig draaid.
bijna 12k 3dmark11 punten:
http://www.3dmark.com/3dm11/9748743
In Crysis 3 rond de 35 FPS met alles op ultra.
Na het installeren van Catalist 15.4 beta
Ben ik de optie crossfire kwijt in CCC. GPU-Z zegt dat het disabled is. En in CCC kan ik de optie ook niet meer terug vinden. In bij de optie hardware in CCC staat dat er 1 uitgeschakeld is.
Dus na wat lezen hier op het forum en internet.
Heb ik de kaarten gewisseld van slot en allebei los gemonteerd.
Nu kom ik tot de conclusie dat 1 van mijn videokaarten geen beeld meer geeft via HDMI alleen nog maar via DVI.
En GTA 5 draait nu beter met 1 videokaart dan eerst in crossfire met 2 met oude drivers.
Catalyst14.5 geeft het zelfde resultaat.
Heb ik te maken met een kapotte videokaart of is dit driver gerelateerd?
En wat zou het probleem van de videokaart dan zijn? Wan via DVI werkt alles naar behoren
i5 2500k @ 4,5ghz
8GB ddr3 @ 1900mgz
XFX HD7950 DD in Crossfire
Het probleem is het volgende:
Ik heb vanmorgen nieuwe drivers geïnstalleerd omdat ik in GTA 5 problemen had met lage fps en in crysis 3 het zelfde.
Ik had catalyst 13.2 bèta geïnstalleerd wat vrij aardig draaid.
bijna 12k 3dmark11 punten:
http://www.3dmark.com/3dm11/9748743
In Crysis 3 rond de 35 FPS met alles op ultra.
Na het installeren van Catalist 15.4 beta
Ben ik de optie crossfire kwijt in CCC. GPU-Z zegt dat het disabled is. En in CCC kan ik de optie ook niet meer terug vinden. In bij de optie hardware in CCC staat dat er 1 uitgeschakeld is.
Dus na wat lezen hier op het forum en internet.
Heb ik de kaarten gewisseld van slot en allebei los gemonteerd.
Nu kom ik tot de conclusie dat 1 van mijn videokaarten geen beeld meer geeft via HDMI alleen nog maar via DVI.
En GTA 5 draait nu beter met 1 videokaart dan eerst in crossfire met 2 met oude drivers.
Catalyst14.5 geeft het zelfde resultaat.
Heb ik te maken met een kapotte videokaart of is dit driver gerelateerd?
En wat zou het probleem van de videokaart dan zijn? Wan via DVI werkt alles naar behoren