Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Nieuwe ASUS laptop; +- 1000 euro!

Pagina: 1
Acties:

• elpee
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 14-11 01:39
Beste Tweakers,

Ik heb jullie hulp nodig wat betreft aanschaf van een nieuwe laptop. Ik heb de Asus N56VB-S4062H helemaal versleten en ben opzoek naar een waardige opvolger.

Mijn budget is 1000 euro en een ASUS N-serie beviel mij prima. Iemand tips?

Verder zijn mijn enige vereisten: Een scherm van 15'6 inch en GEEN touchscreen.. (Wat moet je ermee, al die vette vingers op je beeldscherm)

Ik ben benieuwd naar jullie advies.

Bij voorbaat dank!

Elpee

Edit: Na wat rondgesnuffeld te hebben, heb ik de Asus N551JQ-CN065H op het oog. Goede keus?

[ Voor 17% gewijzigd door elpee op 05-05-2015 16:27 ]

• Major_ton
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 11:22

Major_ton

Shoot!

Als je perse onder de € 1000,- wilt blijven dan is het een oké laptop, maar voor € 100,- extra krijg je meer waar voor je geld nar mijn idee. Je gekozen laptop heeft geen SSD en als je een keer een spelletje wilt doen dan is de GT 845m geen hoogvlieger.

pricewatch: Asus N550JK-CN361H
Dit model heeft voor € 1099,- een 256GB SSD schijf én een GTX 850m GPU welke een aardig stukje sneller is.

Some infinities are bigger than others.

• nooberke
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 11:26
Ik ben eigenlijk benieuwt wat er aan je huidige N56 versleten is? Qua specs is het model helemaal niet verouderd

• Mavamaarten
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 28-11 16:38

Mavamaarten

Omdat het kan!

Dan is deze een betere keus: pricewatch: Asus N551JK-CN085H
Deze heeft ook een GTX850M en voldoet prima aan jouw eisen. Een SSD kan je zelf inbouwen met een HDD Caddy.

(ik heb deze laptop zelf ook, maar dan het AZERTY-model, en ben er enorm tevreden mee!)

Android developer & dürüm-liefhebber

• elpee
nooberke schreef op dinsdag 05 mei 2015 @ 18:00:
Ik ben eigenlijk benieuwt wat er aan je huidige N56 versleten is? Qua specs is het model helemaal niet verouderd
Ik ben er redelijk rauw mee omgegaan. Veel was versleten; Toetsenbord, beelschermscharniertjes die lam waren, heb 'm al een aantal keren opgengemaakt waardoor het allemaal niet meer lekker op elkaar aansloot etc.. Nu heb ik het afdankertje cadeau gedaan aan mijn moeder :-)

• elpee
Mavamaarten schreef op dinsdag 05 mei 2015 @ 18:05:
Dan is deze een betere keus: pricewatch: Asus N551JK-CN085H
Deze heeft ook een GTX850M en voldoet prima aan jouw eisen. Een SSD kan je zelf inbouwen met een HDD Caddy.

(ik heb deze laptop zelf ook, maar dan het AZERTY-model, en ben er enorm tevreden mee!)
Bedankt voor je reactie. Klinkt idd super! Alleen...kan ik 'm nergens online kopen en ik moet 'm morgen in huis hebben ivm werkzaamheden. Denk dus toch dat ik voor mijn 1e keus ga. Speel sowieso nooit games op een laptop, dus wat dat betreft is het niet van belang.

• elpee
Major_ton schreef op dinsdag 05 mei 2015 @ 17:57:
Als je perse onder de € 1000,- wilt blijven dan is het een oké laptop, maar voor € 100,- extra krijg je meer waar voor je geld nar mijn idee. Je gekozen laptop heeft geen SSD en als je een keer een spelletje wilt doen dan is de GT 845m geen hoogvlieger.

Dit model heeft voor € 1099,- een 256GB SSD schijf én een GTX 850m GPU welke een aardig stukje sneller is.
Helaas reikt mijn budget niet verder dan maximaal €1000.

• Major_ton

Major_ton

Shoot!

elpee schreef op dinsdag 05 mei 2015 @ 18:20:
[...]

Helaas reikt mijn budget niet verder dan maximaal €1000.
Helder, soms moet je een grens trekken inderdaad. Deze misschien? http://tweakers.net/pricewatch/439203/asus-n551jk-cn079h/specificaties/
€ 50,- goedkoper, betere grafische kaart (GTX 850m) en een Dual-band WiFi adapter.

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Ik heb deze sinds maandag in huis: pricewatch: Asus N751JK-T7255H

17" versie, maar zal ook wel in 15" verkrijgbaar zijn. Ik was rond de 1100 kwijt, maar dat was inc. Samsung Evo 850 SSD. De laptop is volgens mij één van de weinige onder de 1000 Euro met die specs (i7/IPS panel/850m).

• elpee
Lol.. Ik was zoals gewoonlijk weer eens te snel met het aanschaffen van mijn laptop (De Asus N551JQ-CN065H). Toen ik deze vanmorgen binnen kreeg was het toch niet helemaal wat ik ervan verwachtte. Buiten dat het een (klein) productiefoutje bevatte, vond ik het geluid van deze laptop ook erg tegenvallen! Mijn vorige laptop was de Asus N56-S4062H en deze heeft naar mijn beleving een stuk voller geluid. Beide zijn ze uitgerust met Bang & Olufsen speakers, maar ik vond dit toch minder dan de N56.

Nu heb ik de laptop teruggestuurd en ga ik rustig opzoek naar een nieuwe. Nieuwe tips zijn altijd welkom! :-)

Verwijderd

Als ik jou was ging ik voor deze..

http://tweakers.net/price...0-59441478/specificaties/

• elpee
Major_ton schreef op dinsdag 05 mei 2015 @ 17:57:

Na toch goed te hebben rondgekeken, denk ik dat inderdaad jouw advies opvolg. Deze laptop is weliswaar wat duurder, maar het is inderdaad zeer de moeite waard. Bedankt voor je tip!

• Major_ton

Major_ton

Shoot!

elpee schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 13:55:
[...]

Na toch goed te hebben rondgekeken, denk ik dat inderdaad jouw advies opvolg. Deze laptop is weliswaar wat duurder, maar het is inderdaad zeer de moeite waard. Bedankt voor je tip!
Graag gedaan. Het is een laptop met een mooie prijs gezien de specs. De Lenevo Y50-70 die wordt aangedragen vind ik voor jou geen optie. Een leuke laptop voor de iets meer gamer dankzij een nóg snellere videokaart, maar verder zit er geen SSD in en het scherm is gewoon niet zo goed ondanks dat het een IPS paneel is. 64% sRGB dekking is gewoon waardeloos. Lekker voor de Asus gaan en je hebt straks weer een prima laptop in handen. Veel plezier er van!

• elpee
Vandaag eindelijk binnen! Wat een prachtig apparaat, ben er erg blij mee!

• pwillemske
  • Registratie: November 2014
  • Niet online
elpee schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 13:50:
Vandaag eindelijk binnen! Wat een prachtig apparaat, ben er erg blij mee!
Als je er zo blij mee bent...zou je natuurlijk ook wel een review willen schrijven :9 Hoeft niet lang te zijn (mag natuurlijk wel _/-\o_ ), als er dingen als scherm, bouwkwaliteit, accu! etc. worden besproken zijn het gros van de mensen al blij :D . Daarnaast steun je er tweakers mee :)

Lord-The-Gamer (L-T-G)

• Deurges
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 03-11 15:08
*nm*

[ Voor 97% gewijzigd door Deurges op 12-05-2015 17:44 . Reden: nm ]

Pagina: 1