Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Minecraft accounts

Pagina: 1
Acties:
  • 258 views

Acties:
  • 0Henk 'm!

• ItIsJay
  • Registratie: april 2015
  • Laatst online: 29-07-2015
Hee iedereen!

Ik verkoop 3 minecraft accounts van vrienden die hun account aan mij hebben gegeven omdat ze geen minecraft mee speelde, eigenlijk kan ik niks met deze accounts dus verkoop ik ze. Betalen met PayPal

Als je niet weet wat Minecraft zoek het dan even op google!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• TFDev
  • Registratie: september 2005
  • Laatst online: 17-09 20:34

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Zenety
  • Registratie: november 2011
  • Laatst online: 17-09 00:06
Niet om het één of het ander, maar er staat in de EULA van Mojang:
This also means you cannot sell or rent the Game, or make it available for access to other people and you cannot pass on or resell any licence keys.
En ook het feit dat je alleen Paypal accepteerd is een klein beetje vreemd.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• g0tanks
  • Registratie: oktober 2008
  • Laatst online: 11:58

g0tanks

Moderator CSA
Apart dat drie vrienden tegelijk stoppen met Minecraft en ook nog eens hun account geven aan iemand die het zelf niet gaat spelen. ;)

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Acties:
  • 0Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Zenety schreef op dinsdag 05 mei 2015 @ 15:36:
Niet om het één of het ander, maar er staat in de EULA van Mojang:

This also means you cannot sell or rent the Game, or make it available for access to other people and you cannot pass on or resell any licence keys.

En ook het feit dat je alleen Paypal accepteerd is een klein beetje vreemd.
Europese wetgeving (Usedsoft-arrest, Europese Hof van Justitie) zegt voor zo ver ik weet anders. Hooguit zou het op kunnen gaan voor SaaS-aspecten (lees: geen online toegang).

Maar dan nog past het hier op GoT niet. (En ziet het er inderdaad verdacht uit zo..) Ik sluit het topic dus.
Zie verder \[V&A] Het grote V&A FAQ (kopje Software)

Edit: ah, ik zie dat je het ook in V&A had gedaan. Zie de zojuist gestuurde mail.

[Voor 5% gewijzigd door F_J_K op 05-05-2015 16:06. Reden: HvJ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Dit topic is gesloten.

Apple iPhone SE (2020) Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 4a CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True