Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Google chrome blijft crashen bij opstarten

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0Henk 'm!

• shoppa
  • Registratie: april 2015
  • Laatst online: 03-06 03:14
Wanneer ik chrome op start laat die het venster zien en kort erna "Google chrome werkt niet meer" en dan moet ik dus op programma afsluiten klikken.
Dit gebeurd elke keer dus kan chrome niet meer gebruiken.

Wat ik al heb geprobeerd;
Fast Hide Ip verwijderen wat met chrome gelinkt was, hierna had ik geen internet meer dus heb het weer terug geplaatst.
Chrome volledig verwijderd + de appdata files.
chrome://plugins nagekeken en adobe uitgezet.
chrome://conflicts nagekeken en alleen fast hide tijdelijk verwijderd zoals hierboven is gemeld.
sfc /scannow in command prompt. (Found currupt files but was unable to fix some of them)

Wat wel apart is is dat wanneer ik mijn internet disconnect chrome wel start, maar zodra ik mijn internet er weer in doe crashed die.
Andere browsers doen het wel.
Chrome doet het gewoon normaal op mijn andere pc.

[Voor 5% gewijzigd door shoppa op 05-05-2015 14:14]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• ChicaneBT
  • Registratie: november 2000
  • Niet online

ChicaneBT

.:Porsche:.

Welke versie van Windows gebruik je?
Heb je een anti-virusscanner geïnstalleerd staan?
Draai sowieso het programma Malwarebytes Anti-Malware: https://www.malwarebytes.org/mwb-download/
Draai ook het programma ADWCleaner: http://www.bleepingcomputer.com/download/adwcleaner/

....911....

Acties:
  • 0Henk 'm!

• shoppa
ChicaneBT schreef op dinsdag 05 mei 2015 @ 13:08:
Welke versie van Windows gebruik je?
Heb je een anti-virusscanner geïnstalleerd staan?
Draai sowieso het programma Malwarebytes Anti-Malware: https://www.malwarebytes.org/mwb-download/
Draai ook het programma ADWCleaner: http://www.bleepingcomputer.com/download/adwcleaner/
Windows 8.1
Ja COMODO en Malwarebytes, ook heb ik 2 dagen terug adwcleaner gedraaid.

Helaas heeft dat niet geholpen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• ChicaneBT
  • Registratie: november 2000
  • Niet online

ChicaneBT

.:Porsche:.

Als je daarmee niets hebt gevonden dan gaat het waarschijnlijk niet om malware, trojan of virus. Dus geen beveiligingsprobleem maar eerder een ander software probleem.

Wat kun je op internet vinden als je zoekt op jouw foutmelding? Ik zie bijvoorbeeld snel staan dat het programma Cyberlink YouCam een probleem kan opleveren, als je die verwijderd dan zou Chrome weer goed moeten kunnen werken.

[Voor 27% gewijzigd door ChicaneBT op 05-05-2015 13:28]

....911....

Acties:
  • 0Henk 'm!

• shoppa
ChicaneBT schreef op dinsdag 05 mei 2015 @ 13:27:
Wat kun je op internet vinden als je zoekt op jouw foutmelding? Ik zie bijvoorbeeld snel staan dat het programma Cyberlink YouCam een probleem kan opleveren, als je die verwijderd dan zou Chrome weer goed moeten kunnen werken.
Ik heb gegoogled op "Chrome keeps crashing on startup" en dat soort termen.

Cyberlink heb ik niet geinstalleerd.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• shoppa
Update;

Ik denk dat het iets is in men appdata files, als ik ze verwijder van chrome start die weer op, alleen als ik chrome sluit en opnieuw opstart dan crashed die weer.

[Voor 4% gewijzigd door shoppa op 05-05-2015 15:40]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: februari 2001
  • Laatst online: 23:25

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Weet je zeker dat je Chrome compleet hebt verwijderd inclusief de files in je profiel en de register verwijzingen? Wat doet het na een herinstallatie van Chrome met een schoon profiel? Als het dan wel werkt zit het in jouw user settings zoals ik vermoed. Dat lijkt me de eerste stap om te testen.

Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0Henk 'm!

• shoppa
Het probleem is verholpen, jammer genoeg kan ik de thread niet sluiten of de titel veranderen.

Ik heb Roguekiller en ADWcleaner gedraaid.

Roguecleaner vond een hotspotshield bestandje wat nog steeds op mijn pc stond en verwijderde dat,
ADW cleaner vond niks in de scan alleen vroeg wel om opnieuw opstarten, na het opnieuw opstarten stond er wel dat die een aantal dingen had verwijderd in de logs.

Dus het lijkt erop dat een bestandje chrome liet crashen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• iisschots
  • Registratie: november 2002
  • Laatst online: 19-09 04:22
>> CSA

Hackerspace in Friesland | www.frack.nl | Bezig met opzetten, help mee!

Pagina: 1

Apple iPhone SE (2020) Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 4a CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True