Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaanden vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Ik zoek een?
Behuizing waar een mugen 4 in past.
Wat is je budget?
€50
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Alles mag!
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Ik heb zoveel mogelijk airflow nodig.
Beste,
Ik heb anderhalf jaar geleden een leuke pc gekocht. Echter, toen ik hem in elkaar zette merkte ik al op de de zijkap van de behuizing niet dicht kan omdat mijn cpu koeler te groot is. Ik heb als cpu koeler de Scythe Mugen 4. Ook valt mijn pc keer op keer uit vanwege overhitting wanneer ik games speel als GTA V en Bioshock Infinite. Ik heb dus een nieuwe grote behuizing nodig die goed koelt zodat mijn pc niet uitvalt, en groot genoeg is dat mijn koeler er in past.
Dit is mijn setup:
GA-970A-UD3 (ATX)
AMD FX-8320
Scythe Mugen 4 koeler (hoogte 157mm)
Nvidea geforce 770 MSI
Een ATX voeding
En een 1 TB hdd
Ik hoop dat jullie me kunnen helpen!
Alvast bedankt,
Niels
Ik zoek een?
Behuizing waar een mugen 4 in past.
Wat is je budget?
€50
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Alles mag!
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Ik heb zoveel mogelijk airflow nodig.
Beste,
Ik heb anderhalf jaar geleden een leuke pc gekocht. Echter, toen ik hem in elkaar zette merkte ik al op de de zijkap van de behuizing niet dicht kan omdat mijn cpu koeler te groot is. Ik heb als cpu koeler de Scythe Mugen 4. Ook valt mijn pc keer op keer uit vanwege overhitting wanneer ik games speel als GTA V en Bioshock Infinite. Ik heb dus een nieuwe grote behuizing nodig die goed koelt zodat mijn pc niet uitvalt, en groot genoeg is dat mijn koeler er in past.
Dit is mijn setup:
GA-970A-UD3 (ATX)
AMD FX-8320
Scythe Mugen 4 koeler (hoogte 157mm)
Nvidea geforce 770 MSI
Een ATX voeding
En een 1 TB hdd
Ik hoop dat jullie me kunnen helpen!
Alvast bedankt,
Niels
http://i.picasion.com/resize76/446eb2c88b2df1a089a17a9b8b734465.gif