Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Toevoegen op Bing Maps

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Anoshky
  • Registratie: december 2007
  • Laatst online: 18-09 17:27
Hoi,

Ik probeer onze verschillende bedrijven toe te voegen op meerdere maps websites.
Google: geen probleem
Apple: geen probleem

Wat blijkt nu bij Bing, je kunt je bedrijven niet claimen tenzij je gesitueerd bent in USA, Brazilie, UK, ...
Bijna in geen enkel land in Europa.

We zijn een groep van 4 bedrijven, er staan er 2 al op, waarvan 1 met verkeerde info.
2 andere bedrijven zijn gewoon niet te vinden op Bing Maps.

Heeft iemand een idee hoe ik dit toch kan in orde krijgen?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Remy
  • Registratie: februari 2002
  • Laatst online: 10-09 20:09

Remy

Moderator Devschuur®

I usually get 100% accuracy

LinkedIn
Emailmarketingweb.com
Twitter

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Anoshky
  • Registratie: december 2007
  • Laatst online: 18-09 17:27
I'm not that stupid ;)

Dat is inderdaad de plaats om het te doen, maar je kunt enkel maar businesses uit 14 landen toevoegen waar België en Nederland niet bij zijn...

• Remy
  • Registratie: februari 2002
  • Laatst online: 10-09 20:09

Remy

Moderator Devschuur®

I usually get 100% accuracy

Toch vreemd dat dan al verschillende NL bedrijven op Bing Maps staan. Ik zou dan ook niet weten hoe zij het voor elkaar hebben gekregen :)

LinkedIn
Emailmarketingweb.com
Twitter

Acties:
  • 0Henk 'm!

• deTuinman
  • Registratie: oktober 2006
  • Nu online
zal wel van Bing uit zijn geweest voor de vulling

Apple iPhone SE (2020) Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 4a CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True