Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Koeling en HDD

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0Henk 'm!

• MrChillax
  • Registratie: januari 2015
  • Laatst online: 21-03-2019
Hallo tweakers,
Ik heb even een snelle vraag over een aankoop die ik binnenkort wil gaan doen. Heb momenteel nog een 8 jaar oude PC liggen die een paar nieuwe componenten nodig heeft om weer te gaan werken.

Componenten nodig
Ik zal een CPU fan en een HDD aanschaffen zodat de pc weer volledig kan werken

Wat is je budget?
Budget is niet heel hoog (rond de €70) en zal ook niet hoog moeten zijn hiervoor.

Het systeem
Momenteel zit er een oud foxconn moederbord in en één of andere oude graphics card. Er zit een Quad Core processor in.
- Moederbord: http://www.foxconnchannel...otherboard&U=en-us0000416
- Processor: http://ark.intel.com/nl/p...che-2_50-GHz-1333-MHz-FSB

Wat ik graag zou willen vragen is of de componenten die ik heb gevonden compatibel zijn met het systeem dat nu in de kast zit.

#ProductPrijsSubtotaal
1Seagate Desktop HDD ST1000DM003, 1TB€ 53,49€ 53,49
1Cooler Master X Dream i117€ 8,90€ 8,90
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 62,39

Iemand opmerkingen?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• calsonic
  • Registratie: augustus 2012
  • Laatst online: 18:28
Ja hoor die koeler en hdd kun je gewoon gebruiken icm dat mobo.

[Voor 13% gewijzigd door calsonic op 05-05-2015 11:40]

Apple iPhone 12 Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5 CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True