Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Gezocht: Hackingtosh kenner / expert

Pagina: 1
Acties:
  • 271 views

Acties:
  • 0Henk 'm!

• dmvdberg
  • Registratie: april 2008
  • Laatst online: 15-08 08:57

dmvdberg

Cake or Death?

Topicstarter
Hallo mede Tweakers.

Voor het upgraden / weer vlot trekken van een Hackingtosh zoek ik iemand die into hackintosh machines is.
Ondanks dat ik de machine heb gebouwd is mijn kennis is op dit moment niet meer goed genoeg om dit te doen. Het gaat om een video editing machine te Groningen. i7 2600K met GTX570 Classified van EVGA en Gigabyte mobo dus vrij basis wbt hackingtosh componenten.

Er is budget. En nee ik ga dit niet meer zelf doen. Simpelweg omdat ik momenteel niet de tijd heb dankzij nieuw werk en opdrachten van klanten als fotograaf.

Dussssssss.... Wie?

8CORES/16THREADS

Acties:
  • 0Henk 'm!

• dimako_
  • Registratie: november 2006
  • Laatst online: 22:15

dimako_

Vogel

Post even in vraag & aanbod.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Dit hoort in V&A :)

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Dit topic is gesloten.

Apple iPhone 12 Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5 CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True