Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Megekko problemen

Pagina: 1
Acties:
  • 609 views

Acties:
  • 0Henk 'm!

• svensonic1
  • Registratie: augustus 2013
  • Laatst online: 26-09 23:11
Heb gister een grote bestelling gedaan maar nooit geen email niks gekregen, ik zag gister nog zon topic met het zelfde probleem en zelfde emailprovider (hotmail.com).

Is mijn product nu wel verzonden en hebben meerdere mensen dit probleem met hotmail?
Groet,
Sven.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• LFA
  • Registratie: februari 2009
  • Laatst online: 15-09 14:50
Waarom neem je niet gewoon contact op met Megekko?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Kraz
  • Registratie: november 2003
  • Laatst online: 08:06

Kraz

What does this button do?

Ik heb afgelopen zondag voor een kleine 600 euro besteld en ook geen bevestigingsmail oid binnengekregen.
Daarom ook een mail gestuurd en ik kreeg het bericht terug dat mijn bestelling wel degelijk is/was doorgekomen en dat mijn producten donderdag verzonden zullen worden.

Wel moet ik nog achter de factuur aan die ik nu niet heb. :(
Het was voor mij de eerste keer, maar gelijk ook de laatste. Ja, we zijn verwend met de snelle service van tegenwoordig, maar een bevestiging van je bestelling is het minimale wat moet werken vind ik.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• svensonic1
  • Registratie: augustus 2013
  • Laatst online: 26-09 23:11
Heb ze gemailed en ze reageren nergens meer op zeiden alleenndst de bestelling door was gekomen.
Hopelijk veranderen ze niet in oplichters.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Perkouw
  • Registratie: juli 2005
  • Laatst online: 29-09 20:22

Perkouw

Moderator General Chat
Deze topics zijn dus niet de bedoeling op GoT. We kunnen je hier niet bij helpen, neem gewoon even contact op met de webshop.

Dit topic is gesloten.

Apple iPhone 12 Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 4a CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True