Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

TV streamen via KODI / welke DVB-C tuner?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0Henk 'm!

• GTS50
  • Registratie: april 2013
  • Laatst online: 12-08-2017
Hallo allemaal,

Wat is de simpelste optie om TV te kunnen kijken/opnemen via xbmc/kodi ? Ik heb zelf geen tv-tuner hardware hiervoor in huis dus dit zal ik aan moeten schafen.

Ik denk dat dvblink het gebruiksvriendelijkst is ? Is deze software gratis ?

Hoor graag van jullie ..

Heel erg bedankt alvast !

iRacing Profiel

Acties:
  • 0Henk 'm!

• kroegtijger
  • Registratie: juli 2001
  • Laatst online: 16:40
Ik gebruik zelf DVBViewer Pro. Ik dacht dat deze iets van €15,- kost, dus is goed te overzien. Maar op basis van je huidige informatie is het wel erg moeilijk om een advies te geven hierover natuurlijk, want op z'n minst is het handig om te vermelden welk OS je gebruikt. Daarnaast is vermelding van welke DVB-C provider je hebt prettig, of het alleen FTA's betreft of dat je ook wil gaan decrypten en op welke manier je dat wil doen, en wat het mag kosten.

It´s not a lie, if you believe it

Apple iPhone SE (2020) Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 4a CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True