Beste mede Tweakers,
Ik ben onlangs begonnen op eBay om wat dingentjes te verkopen, en dat gaat wel lekker.
Todat ik op eens 4 mailtjes krijg van PayPal met daar in:
You have received a payment that we believe may not have been authorized by
the PayPal account holder. Here are the details of the transaction we are
investigating:
En hoppa ik sta opeens -350 euro in de min.
Na een beetje google werk, kom ik er achter dat PayPal/de koper beweerd dat de betalingen niet door hem zijn gedaan. Het grootste probleem is echter dat het een digitaal product is wat ik verkocht, dus ik heb geen tracking id's.
Het enigste wat ik heb zijn mailtjes van de koper terug met daar in de tekst: Bedankt.
Valt mijn geld nog te redden?
Ondertussen nog een chargeback mail gekregen:
A review of recent transactions indicates that you received a payment that
was not authorized by the PayPal account holder.
For your protection, we have reversed this transaction.
Dit is een transactie van de zelfde koper maar die los staat van de andere 2 betalingen...
Raar dat deze gewoon direct terug gestort wordt, en bij de andere 2 een case wordt geopend die ik nog kan 'aanvechten'.
Zo toch maar even gaan bellen want de schulden lopen nu wel snel op.
Update:
Net gebeld met PayPal, maar de jongen aan de telefoon zei dat ie weinig voor mij kon betekenen en dat ik het maar digitaal moest aan vechten met bewijzen..
Ik begin toch steeds meer het gevoel te krijgen dat ik nu gewoon 400 euro aan producten heb weg gegeven..
Ik ben onlangs begonnen op eBay om wat dingentjes te verkopen, en dat gaat wel lekker.
Todat ik op eens 4 mailtjes krijg van PayPal met daar in:
You have received a payment that we believe may not have been authorized by
the PayPal account holder. Here are the details of the transaction we are
investigating:
En hoppa ik sta opeens -350 euro in de min.
Na een beetje google werk, kom ik er achter dat PayPal/de koper beweerd dat de betalingen niet door hem zijn gedaan. Het grootste probleem is echter dat het een digitaal product is wat ik verkocht, dus ik heb geen tracking id's.
Het enigste wat ik heb zijn mailtjes van de koper terug met daar in de tekst: Bedankt.
Valt mijn geld nog te redden?
Ondertussen nog een chargeback mail gekregen:
A review of recent transactions indicates that you received a payment that
was not authorized by the PayPal account holder.
For your protection, we have reversed this transaction.
Dit is een transactie van de zelfde koper maar die los staat van de andere 2 betalingen...
Raar dat deze gewoon direct terug gestort wordt, en bij de andere 2 een case wordt geopend die ik nog kan 'aanvechten'.
Zo toch maar even gaan bellen want de schulden lopen nu wel snel op.
Update:
Net gebeld met PayPal, maar de jongen aan de telefoon zei dat ie weinig voor mij kon betekenen en dat ik het maar digitaal moest aan vechten met bewijzen..
Ik begin toch steeds meer het gevoel te krijgen dat ik nu gewoon 400 euro aan producten heb weg gegeven..
[ Voor 35% gewijzigd door Justinfailber op 05-05-2015 16:34 ]