Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Acties:
  • 0Henk 'm!

• RenéW_
  • Registratie: januari 2013
  • Laatst online: 21-07 16:34
Ik zoek een?
Een betaalbare smartphone met android en high end specs.

Wat is je budget?
Ik zou de prijs graag onder de 500 euro houden.

Ik wil het apparaat gaan gebruiken voor......
De vrij standaard dingen zoals; gamen, whatsappen, youtuben en muziek luisteren.

Wat heb je zelf al gevonden?
De volgende telefoons vind ik wel wat;
-Motorola Moto X (Prachtig scherm maar korte accu duur)
-Sony Xperia Z3 (Alles is perfect op deze telefoon alleen het scherm is erg koud getint)
-Htc One M8 (Goed scherm, goede specs alleen een erg slechte camera)

Waar gaat mijn voorkeur naar uit?
Ik leun echt naar de Sony z3 vanwege zijn waterdichtheid. De reden hiervoor is, omdat ik het gevoel heb dat mijn actuele telefoon (iPhone 5) vooral door waterschade veel defecten heeft opgelopen. :|

Acties:
  • 0Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: december 2001
  • Laatst online: 20-09 22:02
De OnePlus One
Specs vergelijkbaar met de M8 of Galaxy S5. Maar voor een veel leuker prijsje.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0Henk 'm!

• RenéW_
RocketKoen schreef op maandag 04 mei 2015 @ 13:45:
De OnePlus One
Specs vergelijkbaar met de M8 of Galaxy S5. Maar voor een veel leuker prijsje.
Ziet er interesant uit. Toch heb ik niet veel gehoord van het merk OnePlus en weet dus niet hoe ze garantie en dergelijke regelen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: december 2001
  • Laatst online: 20-09 22:02
RenéW_ schreef op maandag 04 mei 2015 @ 13:49:
[...]

Ziet er interesant uit. Toch heb ik niet veel gehoord van het merk OnePlus en weet dus niet hoe ze garantie en dergelijke regelen.
Het is een nieuw merk. Ze verkopen hun eerste telefoon dan ook vrijwel tegen kostprijs om marktaandeel en naamsbekendheid te scoren. Tenminste, dat was tijdens de introductie vorig jaar. Ik neem aan dat ze nu wel wat winst draaien.

Maar heel veel tweakers hebben er een. [OnePlus One] Ervaringen & Discussie

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0Henk 'm!

• rikoos
  • Registratie: november 2002
  • Laatst online: 18-09 10:02
[...]

Danheb je niet goed opgelet hier op Tweakers ;-) Er zijn heel veel berichten langs gekomen.

Ik heb hem nu ongeveer 8 maanden denk ik en wat een toestel. Helemaal blij ermee...Betreft garantie, de ervaringen zijn verschillend maar daar is in het Oneplus topic behoorlijk wat over te vinden.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• swhnld
  • Registratie: december 2005
  • Laatst online: 09:58
OnePlusOne mist alleen volledige 4g dekking in NL volgens mij.

Ik zou de Z3 nemen vor de redenen die je zelf aangeeft.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• warcow
  • Registratie: april 2005
  • Laatst online: 15-09 10:59
Van wat ik hoor is die sony Z3 stiekem zo waterdicht nog niet? Hoor eigenlijk alleen maar verhalen van mensen waarbij het scherm vrij snel doodgaat na onderdompeling. Beste is gewoon voorzichtig met je telefoon omgaan, ze zijn duur genoeg.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• DePinoStino
  • Registratie: april 2015
  • Laatst online: 19-07 19:52
Elephone P7000, is nog niet uit maar als je hem besteld heb je hem waarschijnlijk volgende maand. Hij word gereleased op 20 mei.
En die heeft volgens mij wel 4G dekking in NL.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• RenéW_
Touchwiz :| Uit eerdere ervaringen ben ik daar niet echt fan van.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• RenéW_
warcow schreef op dinsdag 05 mei 2015 @ 10:51:
Van wat ik hoor is die sony Z3 stiekem zo waterdicht nog niet? Hoor eigenlijk alleen maar verhalen van mensen waarbij het scherm vrij snel doodgaat na onderdompeling. Beste is gewoon voorzichtig met je telefoon omgaan, ze zijn duur genoeg.
Hmm ja soms kom je zulk soort topics tegen, maar de kans is volgens mij erg klein. Mocht het wel gebeuren dan heb je wel garantie ervoor wat je niet bij andere telefoons hebt met waterschade.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• iPodKiller
  • Registratie: september 2010
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

[...]

Gebruik de OPO al sinds november en is al meerdere keren hard gevallen met hoes om, niks aan de hand. Echt waar voor je geld. Of anders wacht je gewoon wat de OnePlus Two gaat brengen binnenkort. En wil je het safe spelen dan ga je gewoon voor de Z3.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Kenzi
  • Registratie: oktober 2009
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

Huawei Honor 6 Plus.

Snel, zeer goede camera. Helder display en nu gewoon in NL in de winkel te krijgen dus geen gezeur met garantie.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• maxh22
  • Registratie: juni 2015
  • Laatst online: 04-07 18:03
ik denk dat je beter voor Elephone p7000 kan gaan. mooie design, 4g op bijna alle providers(behalve tele2)
en redelijk goeie prestatie.
of je moet voor de XIAOMI Note Pro gaan: spam.

[Voor 28% gewijzigd door Canaria op 14-06-2015 15:20]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Momus
  • Registratie: mei 2013
  • Laatst online: 14-01-2019
maxh22 schreef op maandag 08 juni 2015 @ 12:38:
ik denk dat je beter voor Elephone p7000 kan gaan. mooie design, 4g op bijna alle providers(behalve tele2)
en redelijk goeie prestatie.
of je moet voor de XIAOMI Note Pro gaan: http://www.efox-shop.com/...d-50-4g-lt-g?user=maxhaxe.
Ik denk het niet. Die Elephone heeft misschien high-end specs, maar de bouwkwaliteit van de soft- en hardware laat vaak te wensen over.
Die Xiaomi Note Pro mist dan weer wat belangrijke banden, waardoor je met 4G geen landelijke dekking hebt bij andere providers dan T-Mobile. Qua toestel wel een veel betere (en duurdere) keuze.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• maxh22
  • Registratie: juni 2015
  • Laatst online: 04-07 18:03
ja oke maar ik zag wel dat er momenteel nog korting op zat: spam

[Voor 35% gewijzigd door Canaria op 14-06-2015 15:20]

Pagina: 1

Apple iPhone SE (2020) Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 4a CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True