Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Nieuwe monitoren aanschaffen

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0Henk 'm!

• kokkie20
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 22:25
Hopelijk in het goede gedeelte van het forum geplaatst aangezien ik hem ook consumenten elektronica heb staan maar vermoed dat hij officieel hier hoort. Heb hiervoor ook al ren melding gemaakt bij de mods.

Ik zoek een?
3 Monitoren om te gamen en voor streamen van de games. Minimaal 24" en full hd.

Wat is je budget?
Max 160 per monitor.

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Ik wil ze gaan gebruiken om te gamen en de extra schermen wil ik gebruiken als ik ga streamen voor de stream chat en andere dingen open te hebben voor de stream om alles in de gaten te kunnen houden. Ik gebruik een gtx 780 als videokaart. Ik ga niet de allernieuwste games streamen, denk hierbij wel aan games zoals euro truck simulator 2, farming simulator 15, en wat andere spellen die nog niet bekend zijn :)

Wat heb je zelf al gevonden?
Ik heb zelf al zitten kijken in de pricewatch en kwam uit op de monitoren die onder dit antwoord staan. Gekozen voor deze aangezien het lijkt op de foto dat de rand van beide om het scherm heen behoorlijk dun lijken. En de prijs binnen mijn budger en eisen valt.

#ProductPrijsSubtotaal
1Iiyama ProLite E2483HS-B1 Zwart€ 154,80€ 154,80
1LG 24MP55HQ-P Zwart€ 150,60€ 150,60
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 305,40

Welke vragen heb je hier nog over?
wat zouden jullie als advies geven? Heb geen groot budget aangezien ik nog student ben.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• catfish
  • Registratie: december 2000
  • Laatst online: 27-07 18:52
doordat je met meerdere schermen de neiging hebt van veel te bewegen / rond te kijken (doe ik toch), ben ik voorstander van een IPS scherm (ivm kijkhoeken)
of de LG goed is weet ik niet (heb zelf enkel ervaring met IPS schermen van Dell en HP)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• kokkie20
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 22:25
Ok bedankt in ieder geval voor je reactie :) dat is dus 1 ding waar ik rekening mee moet houden :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Bolletje
  • Registratie: juni 2008
  • Laatst online: 23:29

Bolletje

Moderator Harde Waren
Hierbij verplaatst naar CAA.

Apple iPhone SE (2020) Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 4a CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True