Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Frituurman
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 19-04 21:41

[innr] - Change the way you experience lighting

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/wVI3s3XZKPNXslnFm9BSDvar/full.png
Inhoudsopgave

[innr] - Wat is het precies?

[innr] - Het lijkt wel wat op Philips Hue!

Klopt en dat is ook niet zo gek als je nagaat dat innr is bedacht door een aantal ex-medewerkers van Philips, samen met een stel knappe koppen van IKEA. Samen bedachten ze een internet connected systeem met variabele sfeerverlichting. innr is hun antwoord op de vraag 'Hoe kun je met licht je interieur om toveren en je omgeving warmer en gezelliger maken?

[innr] - Lightadvisor

Met de innr Lightadvisor kun je een lichtplan maken voor je woonkamer. Dit lichtplan helpt je met het invullen cq. plaatsen van de verlichting. De Lightadvisor geeft advies over waar je de lampen het best kunt plaatsen, kijkende naar meubilair, raampartijen, etc. Via de innr App (beschikbaar voor zowel iOS als Android), kun je vervolgens zogenaamde Scenes aanmaken en lichtsterktes instellen.

[innr] - FAQ

• Mijn bridge werkt niet altijd (even) goed. Wat kan ik er aan doen?
    Helaas is het bereik van de innr-bridge niet altijd even goed. Een goede workaround is het aanschaffen van een Philips Hue Bridge via V&A, Pricewatch of, desnoods, Marktplaats. Deze lijkt een net wat beter bereik te hebben en. ook niet onbelangrijk, de bijbehorende Hue-app werkt een stuk beter (scenes worden beter onthouden).
  • Mijn scenes en lampen worden niet goed onthouden!
    De app van innr is nog lang niet perfect, helaas. Het is traag, relatief veel bugs en je kunt er niet altijd mee wat je graag zou willen. Een workaround staat bij de vorige vraag ook al genoemd. Schaf voor een prikke een Hue Bridge aan. Je kunt dan ook gebruik maken van de Hue App, welke een stuk stabieler is.

[innr] - Producten & Prijzen

Hieronder volgt een overzicht van de op dit moment (7 november 2016) bekende prijzen.

Product
Inhoud
Prijs
Actieprijs
Starterkit 2 Bulbs
2x Bulb + 1x Bridge
€ 79,95
-
Bulb
1x Bulb RB 162W
€ 18,95
€ 15,95
Bulb
1x Bulb RB 172W
€ 24,95
€ 22,95
Under Cabinet
1x Under Cabinet UC 110
€ 99,95
-
GU10 Spot
1x RS 125 GU10 Spot
€ 19,95
-
Spot (Vast)
1x Spot DL 110
€ 44,95
-
Spot (Flex)
1x Spot Flex SL 110
€ 49,95
-
LED Strip
1x Flex Light FL 110
€ 69,95
-
Strip
1x Strip ST 110
€ 99,95
-
Puck Light
1x Puck Light PL 110
€ 99,95
-
Remote
1x Remote RC 110
€ 19,95
-
Bridge
1x Bridge BG 110
€ 59,95
-
Smart Plug
1x Smart Plug SP 110
€ 34,95
-
Power voor Spots
1x Power PS 200
€ 34,95
-
Track voor Spots
1x Track PT 100
€ 29,95
-

[innr] - Links

[ Voor 25% gewijzigd door Frituurman op 07-11-2016 12:46 ]

"Het probleem van quotes op internet is dat ze vaak niet kloppen of in elk geval niet herleidbaar zijn" - Vincent van Gogh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frituurman
Placeholder voor TS

[ Voor 255% gewijzigd door Frituurman op 07-11-2016 12:44 ]

"Het probleem van quotes op internet is dat ze vaak niet kloppen of in elk geval niet herleidbaar zijn" - Vincent van Gogh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frituurman
Hallo allen,

Dit topic heb ik geopend omdat ik er echt he-le-maal niets over kan vinden op Tweakers, terwijl het toch een kek systeempje is en een geduchte concurrent voor Philips Hue. Ben benieuwd of er al meer mensen zijn die bekend zijn met innr! :)

@Hieronder: Verhip, je hebt gelijk. Daar gaat weer 5 cent down the drain.. :)

[ Voor 19% gewijzigd door Frituurman op 04-05-2015 13:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The-Source
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 05:49
In zou met die prijsstelling nou nooit de starterskit met 3bulbs bestellen... Dan betaal je 5 cent teveel :p

Taal fouten inbegrepen ;)
Mijn V&A adv.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frituurman
Niemand die het kent??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OnAcid
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 02-04 22:14

OnAcid

aka 303BASS

Ik zie dat de Karwei een aanbieding heeft van de starterset met 2 bulbs en nog 1 extra peertje (als ik de reclame goed begrijp). Voor €79,- is dat niet duur.

https://www.karwei.nl/tur...Vcc2XAgP/index_html5.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frituurman
Dat is niet duur. Wel even navragen of dit de 2.0-versie is van Innr. De 1.0-versie is niet compatibel. Maar volgens mij is er een 'omruil-actie' op handen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roodwinkel
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 09-12-2024
Zij er nog steeds geen mensen die ervaring hebben met dit merk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sweebee
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 22:06
Er was wel iemand in het Hue topic die de GU10 spotjes gebruikte met de Hue bridge. Scheen alleen niet altijd even betrouwbaar te zijn. Maar dat kan natuurlijk ook met de combinatie te maken hebben.

Edit: Ik vindt Innr persoonlijk best wel duur. De whites van Hue zijn goedkoper. Daarnaast heeft innr geen RGBW leds in het assortiment. Zie dan niet helemaal het voordeel van Innr? Ook is er meer ondersteuning (apps etc) voor Hue.

[ Voor 37% gewijzigd door sweebee op 29-01-2016 22:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roodwinkel
Ik dacht dat hue juist duurder was. De ledstrips van inrr zijn wel ontzetten duur. Maar 20€ voor een spotje met wifi vind ik niet heel duur.
Ik heb nu net ook nog een andere slechte recensie gevonden maar die was niete echt gedetailleerd. Maar daar stond ook in dat ze slecht te regelen zijn.

Bij inrr kost deze lamp 20 euro. Terwijl die bij philips 60 kost.
https://shop.innrlighting.com/nl/shop/61/gu10-spot-rs-122

Ik heb ondertussen de lampen besteld, want ik vind dat ik het geprobeerd moet hebben. Vanochtend heb ik nog contact gehad met innr en ze zeiden dat ze idd problemen hebben gehad omdat de lampen niet reageren. Maar er is een firmware update geweest en de software is verbeterd dus dat probleem zou verholpen moeten zijn.
Ik ben heel benieuwd of het werkt. Ik heb een paar spots besteld en de bridge.
Ze zei dat ze het vandaag nog zou verzenden maar ik heb nog niks gehoord. En dat vind ik wel jammer want als een webshop echt doet wat ze beloofd dan vind ik dat een goed teken.

[ Voor 57% gewijzigd door roodwinkel op 04-02-2016 17:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roodwinkel
Ik heb ondertussen een 6 tal gu10 spotjes van innr. En het werkt redelijk maar jet gaat wel heel houterig. Zo geeft de app constant foutmeldingen en werkt het niet helemaal soepel maar uiteindelijk lukt het wel om de lamp te bedienen.
Wat me het meeste tegen valt is de lichtkleur, ze zijn 2700 Kelvin maar het is een beetje gelig licht. Eigenlijk hetzelfde licht wat veel led of spaarlampen geven. Ik heb lichtblauw opmde muur en de kleuren worden er een beetje smoezelig van.
Wat ik ook jammer vind is dat je ze niet kunt dimmen totdat ze uitgaan. Op een bepaald moment stoppen ze met dimmen, dan wil hii niet verder en dan komt er nog best veel licht van af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frituurman
Heb je de GU10-spotjes toevallig in een metalen armatuur? Dit zorgt namelijk voor verbindingsproblemen, ben ik met INNR achter gekomen.

Overigens heb ik, vanwege de aanschaf van een Toon, ook een Hue Bridge aangeschaft. De lampen van INNR kunnen gewoon gepaired worden met die Hue-Bridge en de Hue-bridge kan weer aan de Toon. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roodwinkel
Ja die spotjes zitten idd in een metalen armatuur, die heb ik er speciaal voor gekocht. Ik denk dat ik innr weer retour stuur.
Ze geven de meeste problemen als ik ze met de schakelaar aan heb gezet en dan branden ze voluit. Maar de app heeft dat niet in de gaten. Dus dan moet ik ze eerst een paar keer aan en uit zetten, soms tot vervelends aan toe, om er weer grip op te krijgen.

Ik ga binnenkort hue proberen, geven die ook problemen in metalen armatuur? En de hue gu10 zijn ook langer dus die passen zowiezo niet in mijn spotjes helaas :-(, ik denk niet dat dat een fraai gezicht word.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sweebee
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 22:06
Die van Hue zijn dan ook RGBWW. Hue heeft dan ook geen 'wit only' GU10's. Maar als je ze vergelijkt met de E27 whites dan is Hue goedkoper, 18 euro vs 25 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roodwinkel
Nee, ik vergelijk enkel de gu10 met elkaar. Ik was in eerste instantie alleen opzoek naar spotjes die ik met een app per spot kan bedienen en zo voordelig mogelijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• roodwinkel
Frituurman schreef op woensdag 10 februari 2016 @ 06:58:
Heb je de GU10-spotjes toevallig in een metalen armatuur? Dit zorgt namelijk voor verbindingsproblemen, ben ik met INNR achter gekomen.
Wat vind je van de kleur van het licht van innr?
Als ik het vergelijk met een hallogeen spot van 30 wat dan is dat veel mooier licht, veel helderder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frituurman
Ik ben geen lichtofiel. Voor mijn doeleinden zijn de GU10's meer dan genoeg. De bulbs variëren, maar die zijn er inmiddels in 2 of 3 smaken qua lichtsterkte. Misschien kunnje daarmee variëren? Anders zou je nog naar Osram Lightify kunnen kijken. Het zigbee protocol is beperkt, maar wordt ook daardoor ondersteund.

Je kunt de hue Bridge ook gebruiken met Innr lampen. Misschien is het 't waard om dat eerst te proberen? En je kunt voor pakweg 10 euro een hue Bridge 1.0 scoren. De 2.0 met homekit ondersteuning is voor 35 op te pikken op MP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roodwinkel
Ik ben ook gen lichtofiel maar ik ben wel snel geirriteerd door lichtnwat ik niet fijn vind.

Wat bedoel je met 2 a 3 smaken? Van een anders merk? Want innr heeft maar ik soort gu10 toch?

• Frituurman
Dat klopt. Had het over de bulbs! :-)

Ik moet zeggen dat ik de GU10's een fijn licht vind geven, maar dat is mijn persoonlijke mening. Ik kom van een aantal hard witte led GU10's die eennerg kunstmatig licht gaven. Dan zijn de INNr GU10's een verbetering! :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qlimaxxx
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 19:58
Ik heb afgelopen week een hue wit starterpack gehaald om eens wat te spelen. Ik had namelijk al 3 livingcolors lampen in huis. Toen werd mijn vader ook enthousiast en nu vergelijken we de hue gu10 met de innr gu10.

Waarschijnlijk gaan sowieso 5 van de spots van hue aangeschaft worden maar verder hebben we nog ruim 20 halogeen spotjes in huis. De noodzaak om deze allemaal rgbw te maken is er totaal niet en het is ook niet te doen om voor al die spotjes meer dan 50 euro te betalen.

Nu is het pairen met de hue bridge me gelukt, echter kan de insteon+ app die ik gebruik om de hue bridge te managen voor HomeKit/siri gebruik de innr gu10 spot niet vinden. Met de hue app kan ik hem wel bedienen, maar ik kan hem dus niet via HomeKit aansturen of een room creëren.

Weet iemand of dit probleem te verhelpen is of dat een alternatieve HomeKit app aan te raden valt? Ik wil opzich bedt 15 euro voor De Home app betalen maar niet als die app dit niet kan. Verder kan ik namelijk prima overweg met de gratis insteon+ app.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remmuz
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 22-04 11:00
De beperking zit in de bridge (firmware) zelf, niet in Homekit. Het maakt dus niet uit welke app je gebruikt, het gaat niet werken.
Hetzelfde probleem heb je met b.v. de Osram Lightify lampen en de Dresden LED strip controller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJFliX
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 17-03 09:06
Wellicht reeds bekend, maar toch ter aanvulling op de vorige berichten: Philips "mag" alleen Siri-support in de bridge aanbieden voor lampen(!) die door Apple gecertificeerd zijn om te werken met HomeKit. Dit is dus ook de reden waarom er een beperking in de firmware van de bridge zit. Zie hier de officiële statement en een soort-van uitleg van een gebruiker hier.

Ik ga de gok op 3x GU10 van INNR wagen: ze zijn in de aanbieding bij de Gamma. In de winkel is er nauwelijks voorraad, maar in de webshop is het gewoon te bestellen!

GU10 => €15,96
E27 => €15,96
E27 Warm => €19,96

Doe er je voordeel mee ;)

2x 320Wp Ja-Solar / Z 10° / APS YC600Y PVOutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NIMIC
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Heeft er iemand ervaring met de Innr smart led Pucks?

Ik zou deze graag boven een keukenbar hangen, daar heb ik beperkte ruimte in de hoogte, Max. 3cm.
Graag wil ik dimbare lampen, ik heb al een Hue bridge.

Weet iemand hoe lang de kabels zijn van de lamp naar het paneel? Ik moet daarmee een aardige afstand overbruggen.

https://shop.innrlighting.com/nl/shop/41/puck-light-pl-110

[ Voor 9% gewijzigd door NIMIC op 27-05-2016 12:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geertseb
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 06-02 08:53
Ik verwacht verschillende lengtes, heb zelf de "INNR Strip led 10X25CM met profiel" en daar zaten 6 kabels in met verschillende lengte in: 1x 4m, 2 x 2m, 2 x 1,5m en 1 x 1m.
NIMIC schreef op donderdag 26 mei 2016 @ 10:03:
Heeft er iemand ervaring met de Innr smart led Pucks?

Ik zou deze graag boven een keukenbar hangen, daar heb ik beperkte ruimte in de hoogte, Max. 3cm.
Graag wil ik dimbare lampen, ik heb al een Hue bridge.

Weet iemand hoe lang de kabels zijn van de lamp naar het paneel? Ik moet daarmee een aardige afstand overbruggen.

http://www.fonq.nl/product/innr-smart-led-pucks-5st/143390/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ozothebozo
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 15-04 13:08
Hé DJFLiX,

Ik wil voor mijn nieuwbouw woning innr GU10's aanschaffen omdat ik alleen behoefte heb aan dimbaar wit licht. Is het wel aan te raden om dit te combineren met een phillips hue-set (ook nog niet aangeschaft) of zit er weinig meerwaarde aan en zou ik net zo goed de starterkit van INNR kunnen pakken?
DJFliX schreef op zondag 03 april 2016 @ 17:39:
Wellicht reeds bekend, maar toch ter aanvulling op de vorige berichten: Philips "mag" alleen Siri-support in de bridge aanbieden voor lampen(!) die door Apple gecertificeerd zijn om te werken met HomeKit. Dit is dus ook de reden waarom er een beperking in de firmware van de bridge zit. Zie hier de officiële statement en een soort-van uitleg van een gebruiker hier.

Ik ga de gok op 3x GU10 van INNR wagen: ze zijn in de aanbieding bij de Gamma. In de winkel is er nauwelijks voorraad, maar in de webshop is het gewoon te bestellen!

GU10 => €15,96
E27 => €15,96
E27 Warm => €19,96

Doe er je voordeel mee ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DJFliX
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 17-03 09:06
ozothebozo schreef op vrijdag 22 juli 2016 @ 12:52:
Hé DJFLiX,

Ik wil voor mijn nieuwbouw woning innr GU10's aanschaffen omdat ik alleen behoefte heb aan dimbaar wit licht. Is het wel aan te raden om dit te combineren met een phillips hue-set (ook nog niet aangeschaft) of zit er weinig meerwaarde aan en zou ik net zo goed de starterkit van INNR kunnen pakken?

[...]
Als je van plan bent om in de toekomst RGB-producten van Hue te gebruiken dan zou ik zeker voor de Hue bridge/set gaan i.c.m. de losse INNR lampen. Ook zijn er veel meer apps en koppelingen met Hue dan met INNR. Tot slot heb je voor Hue ook een dimmer switch en de Hue Tap switch voor scenes zodat je niet je telefoon hoeft te gebruiken voor bediening.

Als je alleen met INNR-producten uit wilt breiden en/of 3rd party apps en koppelingen met je bridge zijn niet interessant voor je dan is een starterkit met INNR waarschijnlijk de interessantste optie.

[ Voor 59% gewijzigd door DJFliX op 22-07-2016 14:14 . Reden: Iets verduidelijkt ]

2x 320Wp Ja-Solar / Z 10° / APS YC600Y PVOutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Packetloss
  • Registratie: Juni 2008
  • Niet online

Packetloss

voor system specs, zie profiel

Bij Gamma doen de Innr producten nog wel mee in de 20% kortingsactie:
https://www.gamma.nl/zoeken/?text=innr

fileserver: Intel Core i5-6600T op ASRock Z170 Extreme6 met 6 keer WD Red WD40EFRX 4TB en Corsair Vengeance LPX CMK32GX4M2B3000C15 32GB RAM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdh1968
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 08-05-2020
Dat Innr meedoet / deed in de actie is niet zo vreemd, wat een ongelofelijk slecht product.
Heb het nu ongeveer 1.5 jaar en 1.5 jaar ergenis.

Zodra ze de App updaten zijn al je instellingen weg, de bridge is slecht bereikbaar, geen timing functie en ga zomaar door.

Klanten service hebben ze ook nog nooit van gehoord, reageren niet of heel erg laat en de feedback die je geeft schijnt ze niet te interesseren. Na het zoveelste probleem afgelopen week heb ik voorgesteld de spullen terug te sturen en mijn geld terug te krijgen. Zelfs daar kunnen ze geen beslissing over nemen. De enen dag is diegene er niet, de volgende keer is er nog geen beslissing genomen en ga zomaar door.

Ben nu overgestapt naar Philips Hue, misschien wel iets duurder maar veel professioneler.
De App werkt goed, geofencing, kleuren, motion detectie, etc.

Kortom, wie er nog een Innr bridge en 6 lampen zoekt, stuur me even een PB en doe een goed bod, ik wil er graag en asap vanaf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vorkie
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
@jdh1968 Waarom koppel je de 6 lampen niet aan je Hue bridge? Of had je daar ook ellende mee?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jdh1968
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 08-05-2020
@ThaNetRunner dat heb ik inderdaad nu gedaan, maar ik wil van Innr het geld van de bridge terug ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TT050
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 26-02 22:48
Ben benieuwd of er ondertussen wel positieve reacties zijn?

Heb ondertussen een Hue starterset en wat Ikea lampen. Ik zie wel veel innr reclame op marktplaats, maar nergens actuele positieve informatie.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MadDog11
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:55
Ben goed te spreken over de Innr GU10 (14 stuks) en de E27 (4 stuks) , echter heb deze op de Hue Bridge V2 aangesloten, de GU10 in loopruimten en de E27 in de achtertuin, dus dimmen niet echt van toepassing, behalve in de tuin, normaal deze op 35 %, als er een persoon daar wordt gezien (Via Netamo Welcome en stringfily) branden ze op 60 % voor 2 minuten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spooksel
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-04 18:01

Spooksel

Spooksel!

Zo, een flinke schop in dit topic :)

Onlangs hebben mijn vriendin en ik via een aanbieding van ING een pakket met INNR producten gekocht voor EUR 225,-. Het gaat om de volgende set:
Wat zit er in het introductiepakket?
In het introductiepakket zit alles wat je nodig hebt om jouw huis van slimme verlichting te voorzien:

1 Bridge.
1 afstandsbediening.
2 Smart Plugs.
1 x flexibele LED strip, 4 , meter lang - kleur.
1 3-pack E27 Bulb - kleur.
1 extra gratis E27 Bulb - warm wit.
Nu heb ik gisteren eindelijk ff wat tijd kunnen vrijmaken om er mee te spelen en ik moet zeggen dat de installatie best makkelijk verliep ondanks dat er helaas niet echt iets van een goeie algemene handleiding bij zat.

Uiteindelijk heb ik dus maar gewoon de app gedownload en bij het opstarten gewoon de stappen gevolgd (Bridge aansluiten, koppelen, account aanmaken, lampen koppelen, etc) en daarna kon ik aan de slag met het spelen met de kleurtjes. Easy peasy.

Maar bij dat spelen met de app merkte in meteen al de eerste 'irritatie', zo is het blijkbaar niet mogelijk om alle lampen binnen een groep/kamer tegelijk van kleur te veranderen. Ja, je kan ze tegelijkertijd aan zetten en uitschakelen. Ja, je kan 'Scenes' maken waardoor je met 1 druk op de knop alle lampen naar een van tevoren ingestelde kleur kunt wijzigen. Maar met de Hue app van Philips/Signify kun je bijvoorbeeld alle lampen binnen een groep tegelijkertijd van kleur laten wisselen met 1 kleurschijfje op de telefoon.

Het volgende onhandigheidje is dat de app helaas niet goed de huidige 'stand van zaken' doorheeft qua verlichting op het moment dat je met de losse afstandsbediening bijvoorbeeld de lampen aan of uit zet. Dus als je via de app de lampen van een bepaalde groep hebt aangezet en daarvan ook het indicatie incoon ziet in de app dan blijft dat zo staan ook al zet je vervolgens alles uit met de afstandsbediening.

Ik heb alleen nog wel een beetje ruzie met het feit dat ik nog geen tweede device aangesloten kreeg voor het bedienen van de bridge, maar dat komt waarschijnlijk omdat ik op het tweede device een nieuw account aangemaakt had ipv in te loggen met het al bestaande account van het eerste device. Whoopsie. Daar moet ik vanavond ff mee verder spelen.

Anyway, al met al wel een ok set gezien de 50% korting die ik op de aanschaf gekregen heb. To be continued.

Bevalt mijn schrijfsel je niet? www.korrelatie.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3V3RT
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 21-11-2024
Heeft er iemand ook problemen met de Innr E14 smart bulb? Ik heb deze aan mijn HUE systeem gekoppeld, maar om de 10 minuten knippert de lamp eventjes. De Innr service desk bevestigd het probleem, maar zeggen dat ze hier nog geen oplossing voor hebben. De GU10 schijnt er ook last van te hebben...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spooksel
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-04 18:01

Spooksel

Spooksel!

Spooksel schreef op maandag 29 oktober 2018 @ 11:58:Ik heb alleen nog wel een beetje ruzie met het feit dat ik nog geen tweede device aangesloten kreeg voor het bedienen van de bridge, maar dat komt waarschijnlijk omdat ik op het tweede device een nieuw account aangemaakt had ipv in te loggen met het al bestaande account van het eerste device. Whoopsie. Daar moet ik vanavond ff mee verder spelen.
Inmiddels heeft mijn vriendin thuis zich ook aangemeld via het account wat ik in eerste instantie aangemaakt had en kunnen we samen de bediening uitvoeren :)

Ook pikken de apps over en weer de huidige settings van de lampen blijkbaar wel op, maar daar zit nog wel wat vertraging in. Dat zou mogelijk wel wat beter kunnen vind ik. Ook als zij nieuwe scene's aanmaakt dan zie ik die verschijnen en vice versa.

Dit setje begint me steeds meer te bevallen :) Straks in januari ga ik verhuizen en dan pas bijvoorbeeld de 4 meter ledstrip ook ergens verwerken/inzetten, dus dat zal nog ff op zich moeten laten wachten!

Bevalt mijn schrijfsel je niet? www.korrelatie.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Regnav
  • Registratie: Juni 2018
  • Laatst online: 07-02-2022
Ik kwam zojuist op een de subreddit van innr, maar deze was nog een beetje leeg. Voor de geintereseerden: https://www.reddit.com/r/innr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gadgeteer
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 22-04 10:55
Iemand ervaring met de remote?
Ik lees dat bepaalde functies na een update zouden komen maar dat duurt al maanden.
Is Innr nog wel bezig met zijn product of is er geen support meer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xs4me
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 07-04 18:10
Ik heb een aantal E27 Vintage lampen van INNR icm Hue lampen en bridge.
Is tot recent, zo'n 2 jaar gok ik, zonder problemen gegaan. Mooie lampen met mooi edison effect licht. Ik heb diezelfde soort lampen van Philips gehad, maar die knipperde op lage setting. Schijnt geen incident te zijn maar met alle lampen op laagste setting te gebeuren, dat hebben de INNR lampen niet, en ze staan hier heel vaak op de laagste setting voor de sfeer.
En ze hebben ook een mooiere gouden afwerking die beter past bij de Vintage look, dan het zwarte van Philips. Dus zeker overwegen in het voordeel van Philips. Ook gezien de prijs.

Dat gezegd hebbende, ik had laatst 2 van die INNR lampen verhuist naar een andere ruimte. Werkte een tijdje prima, maar ging toen niet meer aan. Bij een reset werkte het weer 1 of 2 keer, maar gingen vervolgens weer niet meer aan. Contact opgenomen met INNR en kreeg zonder gezeur 2 nieuwe lampen opgestuurd. Dus ook qua service zit het dus wel snor. Alleen dus wel als enige nadeel dat ik er een keer problemen mee heb gehad. Al werken ze nu weer prima. En een ander puntje is dat die geen white + ambiance heeft, maar altijd een warm wit licht geeft (maar wel een mooi effect, eigenlijk de setting waar ik de lampen ook zelf ook vaak op zet). Maar voor witter licht moet je naar andere lampen kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markie1985
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 10-04 09:00
Ik had een vraag over de innr bridge , kan je deze opnemen in Google home app of moet je dan echt de Philips Hue bridge hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erkje
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12-06-2024
Heeft iemand ook ervaringen met de ondiepe inbouwspots van INNR? Ik wil de RSL115 in de keuken gaan gebruiken, omdat de ruimte in het verlaagde plafond geen GU10 toelaat (<7cm). Verdere inbouwspotjes die met de Hue bridge werken én weinig inbouwdiepte nodig hebben heb ik nog niet kunnen vinden.

taste and see that the Lord is good

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erkje
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12-06-2024
Ik heb de RSL115 thuis gehad, maar toch weer teruggestuurd. Het zijn mooie spotjes om te zien, ideaal voor de plafonds met weinig ruimte, maar voor gezellig licht kun je beter wat anders zoeken. Ik dacht ook dat deze instelbaar waren qua kleurwarmte, maar dat is niet zo. Ze geven veel licht op volle sterkte, en dan is het ook nog redelijk mooi warm licht, maar bij het dimmen wordt het licht kouder. Ik zou het daarom niet aanraden voor de woonkamer of de eethoek waar de uitstraling doorgaans wat gezelliger moet zijn.

Ik heb nu philips warmglow spotjes, daarbij wordt de kleur juist warmer bij het dimmen. Fijne lampjes en i.c.m. een smart dimmer toch aan te sluiten op de Hue bridge.

taste and see that the Lord is good

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koelkast
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
Heeft iemand hier ervaring met de INNR gu10 rgbw spotjes? Ik zit hiernaar te kijken, net als de IKEA Tradfri RGBW spotjes, en die van Gledopto. Hue is me te duur voor gu10 RGBW, helaas.

Ik ben heel benieuwd naar lichtopbrengst en de kleurkwaliteit. Iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hawaltie
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 14-04 20:58
Ik ben in het bezit van een RSL 110 / 115 en wil deze koppelen aan een Zigbee2MQTT gateway. De lampjes zijn nu gekoppeld aan een Hue gateway. Ik heb geprobeerd een reset door te voeren middels 6x de lampen aan en uit te zetten, maar tot dusverre zonder resultaat. Iemand nog tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xs4me
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 07-04 18:10
xs4me schreef op zaterdag 6 juni 2020 @ 11:37:
Ik heb een aantal E27 Vintage lampen van INNR icm Hue lampen en bridge.

Dat gezegd hebbende,
Inmiddels weer wat ervaring verder. Hier helemaal van INNR af. Het bleef gezeik met de vintage lampen die na een tijdje niet meer aangingen zonder steeds weer een harde reset te doen.

Na (wederom) contact met de support bleek ook dat de INNR lampen aanzienlijk meer bandbreedte pakken dan die van Philips wat ervoor zorgt dat je met +- 10~15 INNR lampen je bridge al vol hebt, waar dat met Philips lampen een stuk of 50 is. Dat vind ik nogal een verschil.

Ik heb er zelfs een 2e bridge voor aangeschaft, wat volgens de support de problemen zou moeten verhelpenn, maar dat bleek uiteindelijk niet te helpen. Zit dus nu met 2 bridges, maar heb inmiddels alles van INNR de deur uit gedaan en vervangen voor Philips edison lampen.
Deze hadden 2 jaar terug wat kuren op lage settings (knipperden), maar dat probleem lijkt inmiddels verholpen, doen het perfect.

Komt geen INNR meer in hier. Dan maar iets meer betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kjiratsiekoedel
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 22-04 09:08
Ik zit met zelfde ervaring als bovenstaande. Ik heb vorig jaar veel innr lampen gekocht als betaalbaar en kwalitatief goed alternatief voor hue.

Hierbij mijn quote uit het hue topic:
https://gathering.tweakers.net/forum/view_message/69246328
Mijn hue systeem werkt niet stabiel. Ik heb t vermoeden dat dat is omdat er teveel lampen/sensoren op 1 bridge zitten.

Ik heb nu in 't systeem:
hue bridge v2 1x
slaapkamer: 12x innr GU10
werkkamer: 16x innr GU10
wc boven: 2x innr E27
wc beneden: 2x innr GU10
hal beneden: 3x innr GU10
hal boven: 3x innr GU10
eettafel: 7x hue G125
zithoek: 1x hue H125
motion sensoren: 5x
smart plug: 2x innr
=53 items

Officieel zouden er max 50 items op 1 bridge kunnen. Officieus lees ik her en der 63 items.
In de hue app komt de melding 'niet bereikbaar' te staan bij lampen/sensoren die niet meer werken. Als ik de lamp even van de spanning haal en dus weer opnieuw op laat starten werkt hij weer. Maar al snel is er (dan vaak) een andere lamp of sensor die niet meer bereikbaar wordt.

Op dit moment werken 2 sensoren niet meer en 8 lampen. Dus dan heb ik 43 werkende items.

Als ik ze allemaal tegelijk even opnieuw op laat startten werkt alles wel (eventjes).
Ik krijg geen melding in de hue app dat ik teveel items heb toegevoegd.
Daarna contact gehad met Innr en de volgende reactie gekregen:
Ik heb contact gehad met Innr. En het ligt aan de firmware. Er zit een bug in de GU10, E27 en E14 lampen.

De reactie van Innr:

[Dank voor je bericht. Dit heeft helaas te maken met een bug in de firmware van de lampen. Bij een grote hoeveelheid (vanaf een stuk of 20-25, dat is per situatie verschillend) raakt het geheugen vol en schopt de Hue bridge er dan soms één of meer lampen uit. Dit zijn inderdaad alleen de Innr lampen en alleen de E27's, E14's en GU10’s en gebeurd alleen als deze gekoppeld zijn aan een Hue bridge. We zijn momenteel druk bezig met het zoeken naar de oplossing voor dit probleem, maar dit gaat helaas nog wel een paar maanden duren.

Als tussentijdse oplossing, kan ik je onze nieuwe bridge BG 220 kosteloos toesturen, zodat je daar je Innr lampen op kan aansluiten en ze dus niet meer onbereikbaar worden. Als de update van de lampen er eenmaal is, mag je deze lampen aan de Innr bridge gekoppeld houden of weer resetten en terugkoppelen aan de Hue bridge. Lijkt deze oplossing je wat?
De lampen zijn kwalitatief verder goed gebouwd, geven mooi licht, mooie lichtkleuren, goed te dimmen, geen geknipper. Alleen bovenstaande probleem dus. Eigenlijk wil ik nu over op volledig hue omdat ik intussen ook meerdere hue lampen heb & de app gewend ben.
Jammer dat t nog maanden duurt voor er een mogelijke oplossing is.
Pagina: 1