Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

[fp] Volgorde artikelen crewlid-pagina

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0Henk 'm!

• HyperioN
  • Registratie: april 2003
  • Laatst online: 02-09 10:14
Eén van mijn favoriete redacteurs van Tweakers is Arnoud Wokke; en ik besefte vanochtend ineens: ik heb eigenlijk al lang niks meer van Arnoud gezien/gelezen..

Dus ik checkte zijn crew-pagina, maar daar kwam ik niet veel verder mee. De volgorde van de artikelen in de listing lijkt namelijk compleet random:
09-06-2014
29-07-2014
29-04-2013
23-04-2015
22-10-2014
10-04-2015
etc.

Ik weet niet of dit by design is of een bugje. Het lijkt mij in elk geval een stuk handiger als de artikelen omgekeerd chronologisch weergegeven zouden worden.

p.s. alles goed met Arnoud? ;)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• rob_erwt
  • Registratie: juni 2004
  • Nu online

rob_erwt

What does this button do?

Het is bij design: de sortering is op populariteit. :) Het idee is dat de meeste interessante artikelen van een auteur bovenaan staan op zijn pagina. De pagina is niet zozeer bedoeld als chronologisch naslagwerk maar meer als 'showcase' van zijn (of haar) werk.

Hoe het met hem is, weet ik trouwens niet. Ik zit tegenwoordig op een andere verdieping dus zie hem sowieso niet meer zo vaak.

Never underestimate the power of stupid people in large groups

• Kees
  • Registratie: juni 1999
  • Laatst online: 13:37

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
Dat weet de redactie dan vast wel weer ;)

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

• Tweakjur
  • Registratie: januari 2008
  • Laatst online: 15-09 21:59

Tweakjur

Redacteur
HyperioN schreef op maandag 04 mei 2015 @ 11:51:
Eén van mijn favoriete redacteurs van Tweakers is Arnoud Wokke; en ik besefte vanochtend ineens: ik heb eigenlijk al lang niks meer van Arnoud gezien/gelezen..

Dus ik checkte zijn crew-pagina, maar daar kwam ik niet veel verder mee. De volgorde van de artikelen in de listing lijkt namelijk compleet random:
09-06-2014
29-07-2014
29-04-2013
23-04-2015
22-10-2014
10-04-2015
etc.

Ik weet niet of dit by design is of een bugje. Het lijkt mij in elk geval een stuk handiger als de artikelen omgekeerd chronologisch weergegeven zouden worden.

p.s. alles goed met Arnoud? ;)
Ja hoor, alles is goed met Arnoud. Hij heeft momenteel vakantie.

Wat hierin trouwens meespeelt, is dat we sinds eind 2013 werken met een gesplitste redactie, namelijk een reviewredactie en een nieuwsredactie. Arnoud zit in de nieuwsredactie. Dat betekent niet dat hij geen langere artikelen meer schrijft, maar wel dat hij dat minder vaak doet dan voor die splitsing.

(was voorheen JJJur, nickchange 4-8-2014)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• arnoudwokke
  • Registratie: juli 2008
  • Laatst online: 15:23

arnoudwokke

Redacteur
Dank je wel, erg fijn om te lezen. Ik was inderdaad met vakantie, en gelijk staan er weer een paar nieuwe artikelen op de crewpagina. Overigens is die pagina niet al te lang geleden aangepast: het was een chronologisch overzicht van nieuwsartikelen (en ik gebruikte het zelf ook wel eens zo), maar dat is nu dus niet meer :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: september 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile / Nieuwsposter
Ik vind het overigens behoorlijk irritant. Ik keek geregeld op die pagina om te kijken wat ik in de afgelopen tijd heb geschreven, maar op deze manier is het bijzonder lastig om te volgen. Kan er niet een optionele chronologische volgorde worden neergezet?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• HyperioN
  • Registratie: april 2003
  • Laatst online: 02-09 10:14
Tweakjur schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 15:03:
[...]
Wat hierin trouwens meespeelt, is dat we sinds eind 2013 werken met een gesplitste redactie, namelijk een reviewredactie en een nieuwsredactie. Arnoud zit in de nieuwsredactie. Dat betekent niet dat hij geen langere artikelen meer schrijft, maar wel dat hij dat minder vaak doet dan voor die splitsing.
Dat wist ik inderdaad; maar toch viel het me op ;)
arnoudwokke schreef op maandag 11 mei 2015 @ 11:12:
[...]
Dank je wel, erg fijn om te lezen. Ik was inderdaad met vakantie, en gelijk staan er weer een paar nieuwe artikelen op de crewpagina.
Welcome back :)
Overigens is die pagina niet al te lang geleden aangepast: het was een chronologisch overzicht van nieuwsartikelen (en ik gebruikte het zelf ook wel eens zo), maar dat is nu dus niet meer :)
RoD schreef op maandag 11 mei 2015 @ 11:15:
Ik vind het overigens behoorlijk irritant. Ik keek geregeld op die pagina om te kijken wat ik in de afgelopen tijd heb geschreven, maar op deze manier is het bijzonder lastig om te volgen. Kan er niet een optionele chronologische volgorde worden neergezet?
+1 hiervoor.
Overigens ben ik wel benieuwd hoe nu de "populariteit" van een artikel bepaald wordt? Want de twee nieuwste nieuwsberichten van Arnoud van vandaag staan nu inderdaad bovenin de listing.. maar die hebben nog niet zoveel hits/comments als oudere artikelen?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Kiswum
  • Registratie: november 2004
  • Laatst online: 15-09 23:26

Kiswum

Gadget reviewer

Als het niet zijn vakantie was, dan kon het aan het feit liggen dat hij aan een nieuw mobiel OS moet wennen ;)
Gestrekt been: Mijn volgende telefoon

Sluit je aan bij de grootste NL Xiaomi Facebook groep.
Link naar mijn website voor alle reviews en blogs: Kiswum.com.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• WoutF
  • Registratie: maart 2000
  • Laatst online: 17:01

WoutF

Hoofdredacteur
Deze mag naar Mooie Features :) en ik zal de mensen bij product even inseinen
Pagina: 1

Apple iPhone SE (2020) Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 4a CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True